Facebook Like

Tu nu ești singur

EMAG

luni, 22 ianuarie 2018

Access Consciousness



CE ESTE ACCESS BARS?

Este o metodă de eliberare a blocajelor emoționale, mentale, fizice…,cu ușurință totală. Este un instrument de prim ajutor pe care îl ai la îndemană pentru orice situație din viața ta sau a celor din jurul tău.
O tehnică de eliberare a stresului, prin care obții o pace profundă, claritate legat de ceea ce ești și ce vrei să creezi și o mare capacitate de a fi prezent in viața ta.

CE ALTCEVA REPREZINTĂ BARS?
Există 32 de puncte pe cap care, atunci când sunt atinse ușor, încep să elibereze limitările legate de diferite aspecte ale vieții tale. Se numesc bars deoarece sunt niște bare de energie care trec prin capul tău. Există bare legate de: Conștientizare, Control, Corp, Vindecare, Sexualitate, Bani, Îmbătrânire, Creativitate, Pace, Recunostința, Calm, etc.


CÂND ESTE RECOMANDAT SĂ FACI BARS?
Orice situație de sănătate și de viață poate beneficia de această tehnică, cu schimbări rapide și miraculoase. Bars poate fi folosit în supărări, afecțiuni fizice de orice fel și de orice gravitate, depresie, dificultați de vorbire și de exprimare, tulburari de somn, anxietate, frigiditate, impotență, autism, stres posttraumatic, dificultați de învățare, relații dificile, oboseală cronică și lipsa dorinței de viață, lipsa banilor, obezitate, în timpul sarcinii, înainte și după intervenții chirurgicale, blocaje emoționale, renunțarea cu mai multa ușurința la anumite dependențe, tulburări psihice și lista poate continua la infinit…
Access Bars funcționează pentru că TU funcționezi! O ședință de bars poate produce mai multe transformări decat luni întregi de terapie. În cel mai rău caz, după o sedință de bars te poți simți ca după un masaj bun iar în cel mai bun caz, întreaga ta viață se va schimba.
Problemele din viața noastră și din lume sunt urmare a lipsei de conștiență. Atunci când devii mai conștient, situațiile din viața ta se schimbă miraculos.


Este timpul acum și pentru TINE să alegi să FII și să CREEZI CONȘTIENT!
ESTE VIAȚA TA, ALEGE!





Mai  multe detalii pe https://www.accessconsciousness.com/ 


Invata si tutehnica cu usurinta sau vino la sesiuni individuale in toata tara gasesti facilitatori si traineri 

La Roman : https://www.facebook.com/events/148847189169155/

10 comentarii:

  1. Când am crezut că s-a pierdut toată speranța că găsesc ajutor, dr. Ajayi a făcut ceea ce încerc să rezolv de 7 luni acum, mă numesc Sandra și am fost căsătorită cu Mike de 8 ani și binecuvântată cu doi copii, toată problema mea a început. când încep să bănuiesc că soțul meu a văzut o altă femeie, înainte să o știu, el a părăsit casa și mi-a spus că nu a vrut niciodată să aibă vreo legătură cu mine sau copiii din nou i-am rugat ca el să se întoarcă acasă, dar a fost ferm pentru motivele mele. Am cunoscut-o pe dr Ajayi printr-o prietenă care traversa aceeași situație ca a mea, dar ea a putut să-și refacă casa într-o perioadă scurtă de timp, o întreb cum și ea mi-a povestit despre dr Ajayi, un caster vrăjitor puternic, care a ajutat-o ​​să-și recupereze sot, nu am crezut niciodata in casting-uri de vraja, dar am decis sa-l incerc, atunci cand am contactat caseta de vraja mi-a pus niste intrebari la care dau raspunsuri si mi-a spus cateva lucruri care trebuie facute, pe care le-am facut spre surprinderea mea dupa 3 zile de vraja sotul meu s-a intors acasa si mi-a spus sa iert faptele lui gresite. Nu cred în vrăji, dar marele dr Ajayi îmi schimbă credința. dacă treci de momente grele în orice aspect al iubirii tale și ai nevoie de o soluție rapidă la problemele tale, contactați marele vrăjitor caser dr Ajayi. e-mail: drajayi1990@gmail.com sau whatsapp: +2347084887094

    Contactați-l pentru următorul tip de vrajă

    * Vraja Loteriei
    * Vraja pentru a câștiga o cauză judecătorească
    * Vraja de avere
    * Vraja pentru sarcină
    * Vraja pentru actualizarea examenelor
    *Vraja dragostei
    * vraja pentru a-ți întoarce fostul iubit
    etc
    whatsapp +2347084887094 sau e-mail drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să folosesc această ocazie pentru a mulțumi unui caster vrăjitor numit Dr. Ajayi, deoarece a ajutat la restabilirea păcii în căsnicia mea ruptă, ajung să știu despre el printr-un prieten care a ajutat cu numere norocoase să câștige mare într-o loterie. Nu vreau să intru în detalii, dar ceea ce îmi va place să știu este că dr. Ajayi este un adevărat om spiritual, deoarece am căutat ajutor din diferite surse, dar nu s-a întâmplat nimic până când prietenul meu m-a prezentat la el, l-am contactat în legătură cu căsătoria ruptă și i-a explicat totul, mi-a spus ce trebuie făcut, pe care l-am respectat și astăzi sunt un bărbat fericit în căsnicia mea, soția mea a venit acasă și mi-a spus că nu mai vrea un divorț și mulțumesc doctorului Ajayi că este însărcinată cu un băiat și statuile mele financiare s-au îmbunătățit. dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor în ceea ce vă deranjează, contactați Great Ajutor Caster Dr Ajayi pe e-mail: drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp: +2347084887094, acesta este garantat 100%. puteți contacta, de asemenea, pentru următoarea vrajă.

    * Vraja de căsătorie
    * Vraja de promovare a muncii
    * numere norocoase pentru loterie
    * Stilou magic pentru examene
    * Bullet Proof haine vraja
    * Câștigă orice dosar în instanță
    * Vraja de protecție
    * vraja de prosperitate
     etc ....

    Nu fiți timizi contactați-l și rezolvați-vă problemele în câteva zile de la intervenția spirituală.
    E-mail: drajayi1990@gmail.com
    Whatsapp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Olivera, locuiesc de 2 ani fără soțul meu lângă mine, a călătorit în Grecia și nu a vrut niciodată să mă mai întorc spunând că a găsit un iubit acolo, asta a fost incomod pentru că asta este spre deosebire de el, m-a lăsat cu trei copii și trebuie să mă descurc singură pentru toate, am rugat-o de mai multe ori să mă întorc acasă, dar el a refuzat, am pierdut contactul cu 5 luni, când am văzut o reclamă despre un caster vrăjitor numit Dr. Ajayi, am citit că a ajutat multe familii să aibă din nou pace și dragoste în casa lor și au ajutat la vindecarea diferitelor tipuri de boli, i-am luat email-ul și m-am adresat, i-am explicat ce m-am confruntat în căsnicia mea și modul în care soțul meu a călătorit pentru afaceri și don. Nu vreau să mă întorc acasă, m-a făcut să înțeleg că soțul meu nu este sinele său normal, că a fost hipnotizat de femeia pe care o are cu el acolo în Grecia, de aceea se schimbă comportamentul său. El mi-a spus să nu-mi fac griji și lucrurile care trebuiau făcute, ca să-mi pot reveni omul, am urmat toate instrucțiunile sale, după ce aproximativ o săptămână de vraja într-o marți seară am auzit o lovitură la ușa mea. Când m-am deschis, în mod surprinzător, era soțul meu, cu ochii plini de lacrimi și îl îmbrățișez și îl primesc înapoi acasă. Avem o viață minunată acum, vreau slujirea unei roșii de vrajă, vă recomand să contactați dr. Ajayi, el este un om de încredere și puternic.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com
    Număr Viber / WhatsApp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ați venit la DR DR AJAYI SPELL HOME Binecuvântat de cei mai mari ANCESTORI.

    Întoarcere emoțională rapidă între lesbiene și femei gay și sterile pentru revenirea imediată a iubirii. Contactați numărul Viber sau Whatsapp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com
    Aveți o problemă de căsătorie?
    Aveți probleme cu justiția?
    Ai probleme cu șeful tău?
    Ți-ar plăcea să primești permisul de conducere?
    Te simți amenințat de cei din jurul tău?
    Irosesti bani fara sa-ti dai seama?
    Ai probleme să rămâi însărcinată?
    Aveți întrebări despre avorturi?
    Vrei să-ți cunoști viitorul?
    Nu vă satisfaceți soțul?
    Șeful tău ți-a trimis un loc de muncă?
    Prietenul tău tocmai te-a părăsit?
    Nu simți ca ceilalți?
    Căutați un loc de muncă bun? ..
    Număr de contact Viber sau Whatsapp: +2347084887094
    E-mail: drajayi1990@gmail.com pentru toate nevoile dvs.
    * DISPONIBIL 24/7 al zilei.
    * Rezultatele sunt garantate 100%.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua prieteni, multe persoane suferă astăzi de dureri în diferitele lor relații, pentru că este greu să renunți la dragostea adevărată, uneori ne prefacem că suntem bine, dar nu este așa. Pentru a obține o persoană dragă, încercăm, de asemenea, să ne recâștigăm bucuria și fericirea. Dr. Egwali este aici pentru a ajuta inimile frânte, deoarece este capabil să-ți restabilească fostul sau să-ți restabilească viața amoroasă cu vrăjile sale puternice de dragoste, pentru că l-am testat și l-am crezut că sunt un martor viu astăzi. Mi se solicită persoanelor cu traume conjugale sau de relație să-l contacteze cât mai curând posibil prin WhatsApp la +2348122948392 sau să îi trimită un e-mail. Trimiteți un e-mail /dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte mândră și fericită că sunt aici pentru a împărtăși această mărturie minunată, minunată, extraordinară, acum nu-mi vine să cred că fostul meu soț este aici cu mine și implor pentru toate nelegiuirile, spunând cât de gol s-a simțit. . tot timpul înainte de a fi fost, m-a părăsit și m-a rănit foarte mult după divorțul de acum 5 luni. Și toate aceste minuni s-au întâmplat imediat după ce m-am adresat doctorului Egwali pentru ajutor. Astăzi sunt cea mai fericită femeie din lume, ar spune că o va avea din nou alături. Este un miracol pentru mine și familia mea și veșnică plăcere și distracție. Acum sunt atât de fericit și nu știu cât să mulțumesc și să-i mulțumesc dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă are nevoie de ajutor urgent, deoarece este garantat.
    Trimite-i un e-mail azi Trimite un e-mail la /dregwalispellhome@gmail.com sau
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere
  8. Astăzi majoritatea oamenilor suferă de dureri în diferitele lor relații, deoarece este dificil să renunți la dragostea adevărată, uneori ne prefacem că suntem în regulă, dar nu este cazul. Pentru a obține o persoană dragă, încercăm, de asemenea, să recâștigăm bucuria și fericirea. Dr. Egwali este aici pentru a ajuta inimile frânte, deoarece, cu vrăjile sale puternice de dragoste, este capabil să-ți refacă fosta sau să redea o viață de dragoste, așa cum am încercat-o și am crezut că sunt un martor viu astăzi. Persoanele cu leziuni matrimoniale sau de relație sunt rugate să îl contactez cât mai curând posibil pe WhatsApp la +2348122948392 sau să îi trimit un e-mail. El. Trimiteți un e-mail /dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Căutați liniștea în viața voastră, v-ați săturat să treceți prin traume nedorite în viața conjugală. Dr. Egwali este aici doar pentru a ajuta la rezolvarea haosului și a readuce pacea nesfârșită în casa ta. Totul depinde de nivelul tău de pozitivitate și, de asemenea, de cât de hotărât ești să aduci schimbări în viața ta, pentru că amândoi contează în această linie de datorie, el a salvat o mulțime și eu sunt unul dintre ei .. Vorbește cu el astăzi și ai nenumărate motive să zâmbesc din nou .. Whatsapp / +2348122948392
    Trimiteți un e-mail / dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt Sandra form, SUA După 7 ani de căsătorie, eu și soțul meu am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California luna trecută pentru a fi cu o altă femeie, am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei Am crezut că nu-și vor mai vedea tatăl, am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuie inima în fiecare seară, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu, De fiecare dată când mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că dr. Fayosa poate ajuta să revin rapid la ex. Deci, Am simțit că ar trebui să-l încerc, l-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut totul, apoi a făcut o vrajă de dragoste pentru mine, 48 de ore mai târziu, exact când dr. Fayosa a spus că soțul meu m-a sunat și mi-a spus că îi este dor eu și copiii atât de mult, atât de uimitor încât a spus că se va întoarce acasă a doua zi, cu multe de dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor, apoi din acea zi căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât așa cum a fost înainte. povestea mea pe internet că dr. Fayosa este un puternic jucător de vrăji pe care o să mă rog mereu să trăiesc mult timp pentru a-i ajuta pe copiii săi în vremea necazurilor, dacă sunteți aici și aveți nevoie de ex-ul dvs. sau de soțul dvs. mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactați acum acest puternic turnător de vrăji Iată contactul său Text sau sunați-l pe Dr. Fayosa Cu (Fayosasolusionhome@gmail.com) sau direct pe whatssapp +2348151918774, vă mulțumesc mult Dr Fayosa

    RăspundețiȘtergere

Multumesc ca esti alaturi de mine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE

Etichete

1 (1) 1998 (1) 2 (1) 2012 (65) 2013 (16) 2014 (5) 2015 (5) 2016 (2) 2017 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) A te iubi (12) Acceptare (2) Access Bars (2) Access Consciousness (1) ACTIVAREA KUNDALINI (1) Adamus (6) Adevar? (42) Afaceri (1) Afirmatii (1) ajutor (7) Alexandru Pargaru (3) Aloe Vera (1) Amintiri din moarte clinica (1) Among Us (1) Andrei Laslau (1) Änglavakt (1) Apa (13) apocalipsa (3) Argangheli (3) ARHANGHELUL MIHAIL (1) Asa NU (1) Astazi Dumnezeu vrea ca tu sa stii (10) Astrologie (14) Astronaut (1) Augusto Cury (1) Barbara Hand Clow (6) Barbatul si Femeia (8) Bebe Mihaescu (1) bucegi (1) Bunker Roy (1) caini (1) carte (39) Cartoful (2) Castigatorul la (1) ceapa (1) chakre (4) Chakrele Corpului Uman (2) Charlie Chaplin (1) Codul Lui Oreste (6) COMPASIUNE (1) Conspiratia Tacerii (1) Constelatia Pleiadelor (2) copii (36) copiii (13) copiii de cristal (3) crime time (2) cristofor (1) Curs De Dezvoltare Personala (7) Dan Farcas (1) Dan Luca (2) Dan Puric (1) daruieste viata (1) david (1) dedublare (1) Deepak Chopra (2) Dezvoltare personala (267) Dezvoltare Spirituala (73) Dimitrova (1) Dincolo de limite (1) doctor (1) documentar (2) Doneaza (1) doreen virtue (3) Dorinte (1) Downey (6) DR. WAYNE W. DYER (2) drama (1) Drunvalo Melchizedek (3) Echilibrul vorbirii și tăcerii (1) echinoctiu (1) ECKHART TOLLE (7) Eclipsa (4) Editura For You Newsletter (57) ego (3) Elena Cocis (1) eliberare (1) energii (16) Episodul (6) euro (1) evrei (1) evreii au talent (1) extraterestri (11) Fericire (3) film (37) FLP (2) Fotografie (5) frica (5) Furie (1) Gabriela Benchea (2) Gerrit Gielen (1) Greg Braden (1) HIPERSENSIBILITATE (1) Ho’oponopono (3) iertare (10) ingeri (13) ingrijorarea (1) inima (7) Intelepciune (2) intinereste (1) Intoleranta Alimentara (1) Inuaki (2) INUAKI Reptilianul Din Mine (1) Ioan Alexandru (1) ioan vladuca (1) Isus (8) iubire (48) Iustin Narcis Ianau (1) Iustin Parvu (2) James Tyberonn (1) japonia (2) Jennifer Hoffman (27) Johan Brisinger (1) Jordan Duchnycz (1) judecata (1) Kahlil Gibran (1) Karen Bishop (1) Karma (2) Kryon (7) Lauren C. Gorgo (15) Lauren Gorgo (3) lectii (1) luther (1) Magul din Carpati (1) manuscris (1) Manuscrisele de la Marea Moarte (1) Marea Moarta (1) Maria Magdalena (1) Mark Boyle (1) marte (4) Masaru Emoto (1) Matei (32) Maturitate (1) mayas (5) McDonald's (1) medicina (2) mesaj (3) Metatron (1) Michael Nvquist (1) Michael Odoul (3) mierea de albini (2) Minti luminate (1) minune (5) miracol (20) mister (7) Monica visan (2) Mullins (1) Mullins Food Products (1) Muzica (11) Muzica de relaxare (1) Muzica Motivationala (3) Narcis (1) natural (1) naturist (1) Neale Donald Walsch (1) Niculina Gheorghiţă (14) noua generatie (1) Noul val de Iubire (1) Nu e sfarsitul lumii (1) NU vaccinarii (24) nuci (2) Ora Pamantului (1) Oscar Wilde (1) OSHO (28) otrava (1) OZN (30) Pace (1) Pamantul (6) PAMANTUL IN DIMENSIUNEA A 5-A (2) parinti (2) Parinti straluciti (1) Paul Ferrini (9) Plansul (1) Plenitudine (2) Poezie (10) portal (1) Portalul Datei Triple (1) povesti cu talc (58) printre noi (1) profesori fascinanti (1) Profetii (7) Psihologie (8) Rai (1) reptilianul din mine (1) Respect (3) ridiche neagra (1) Roma Downey (6) România (28) Ronna Herman (1) Rudolf Steiner (1) rugaciune (2) SaLuSa (35) sanatate (125) Schimbarea (4) Scrisoare (1) Scrisori din Cer (1) secret (1) secrete (2) SENSIBILITATE (1) sfecla rosie (1) Shift (1) siberia (1) Simplificare (1) Sleep Talk (1) Smerenie (1) sms (1) solstitiu (1) Spiritualitate (32) Stephen Covey (3) Sti (1) Stiati ca.... (47) Stima de sine (1) succes (1) suflet (5) Sundar Singh (1) sunet (1) Sunt eu insumi (2) Şi tu poţi fi Supernanny (2) talent (2) Tehnica Bowen (1) Tehnici (2) Tehnici de meditatie (4) Terapia iertarii (3) terapie (3) test (1) Tom Kenyon (9) Traditii (1) Traieste (1) transmisie (39) Triada Eclipselor (3) tunami (1) tusea (1) ufolog (1) Uleiul de cocos (1) Vanga (1) Viata (7) video (62) vindecare (2) vitamina C (1) vitamine (1) Zambeste (1)