Facebook Like

Tu nu ești singur

EMAG

luni, 28 ianuarie 2013

Alexandru Pargaru la 20 de ani


48 de comentarii:

  1. reasonaboveeverything9 mai 2013 la 17:20

    un copil irational si dus cu pluta, victima a celor din imediata sa apropiere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. POATE ESTE TIMPUL SA TE GANDESTI CA TU ESTI CEL FARA EDUCATIE SI DIN ACEST MOTIV GANDESTI ASA SI CAND VEZI PE CINEVA APARTE TI SE PARE CA ESTE PROST PENTRU CA TU CA OM NU AI PUTUT SA AJUNGI LA NIVELUL LUI SI NICI NU AI FOST INCONJURAT DE OMANEI INTELIGENTI SA POTI INTELEGE DIFERENTA

      Ștergere
    2. nu trebuie sa judecati postarea lui reasonaboveeverything, pur si simplu nu are cum sa il inteleaga pe acest domn Alexandru, probabil ca si eu acum 5 ani daca vedeam filmuletu acesta scriam acelas lucru, spiritualitatea nu este o materie predata la scoli, toti trebuie sa o descoperim singuri... el este doar un spirit mai neevoluat care nu accepta asemenea lucruri...

      Ștergere
    3. nu este vorba aici de un nivel superior al copilului la care nu ar putea ajunge careva.aici e vorba de un nivel inferior.mai iuta-te odata, carmen si daca nu ti-ai dat seama deruleza si uita-te inca odata si inca odata.nu ai cum sa fii invidios pe un copil care nu stie ce zice.

      Ștergere
    4. Anonim @ "nu ai cum sa fii invidios pe un copil care nu stie ce zice."
      Ascunsule, pe romaneste corect ce ai de spus se spune "Eu, anonimul, nu pot sa fiu invidios pentru ca nici nu sunt in stare sa inteleg ce zice", ceea ce de fapt se vede de departe. Avem intelegere pentru tine.

      Ștergere
    5. Mereu vor fi oameni care nu pot intelege si nu vor sa inteleaga ca lumea, universul, credinta pot fi mai mult decat vad ei. Dar acolo unde sunt ei acum, am fost multi odata. Sa ne bucuram ca am reusit sa facem pasul si sa ne rugam ca toti, la un moment dat, sa vada maretia lui Dumnezeu in tot si toate.

      Ștergere
    6. adevarat mihaela

      Ștergere
    7. Buna Alexandru. Sper ca Blindul Dumnezeu sa ne lumineze sufletele.Sa fim mai bunii si iertatorii.Tu,dragul meu copil cu chip de Inger,cu darurii alese,nu iti lasa capul si crezi ,cu credinta in propria fiinta,in tot ce ai si nu ai,in tot ce este si nu ieste,in tot ce vezi si nu vezi,caci sunt cele mai pretuite.Caci noi, Una suntem cu tot.Asa spun si eu Biserica,e-n inima mea si peste tot.Simt ca ne-am intilnit cindva demult,asa-mi spune inima.Caci multe vor veni,dar pamantul are nevoie de Luminii pe-n tinsul lui. AMIN.

      Ștergere
    8. Alexandru
      Cu câtva ani in urnă am luat contact prin meditatii
      Mi s a șters memoria cred, glumesc în seara asta mi am amintit de tine
      Te rog lasă mi o adresa de e-mail orice
      Cu drag Dominique

      Ștergere
    9. daten pizda matii

      Ștergere
    10. E frumos sa ai credinta ca dumnezeu este destept si da cuvantul in intelepciune nu omul care fc pacatul ca e destept nu nu

      Ștergere
    11. Uitate tu in oglinda apoi vb de un om intelept ci farà pata

      Ștergere
  2. Sa-ti dea Dzeu putere sa mergi pana la capat, pe drumul TAU !

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. nu e un inger.e un copil mediatizat din interesele unor producatori de emisiuni, vanatori de audienta care profita de unele slabiciuni ale marii mase de oameni(telespectatori), slabiciuni inca neconstientizate.

      Ștergere
    2. Ba are educatie acest copil ca are intelepciune cine e prost e cu satan in educatie pacatoasa nu mai judecati on credincios ca veti fi voi judecati

      Ștergere
  4. Ma umplu de bucurie dar si de tristete atunci cand il aud vorbind pe acest om minunat. Mi-ar placea sa te cunosc, mult succes si multa iubire iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti un izvor de bunatate, o oaza de liniste , un suflet care vede "bunul' in " raul'. D-zeu sa-ti fie alaturi iar profunzimea gandurilor tale ajung direct la sufletele oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. in unele locuri are 20 de ani, in altele are 11 sau 16????? cati ani are domle? sau n-are varsta????

    RăspundețiȘtergere
  7. De cind l-am rastignit pe İsus,daruit de Tatal ceresc,am continuat sa nu avem remuscari si rastignim tot ce lumineaza inimile noastre de lemn aproape mucegait.Luceafar,inger sau copil ,tot ce este inocent parca ne deranjeaza rutina de a fi rai.Tot ce nu ne seamana ne deranjeaza si trebuie izolat.Acest sufletel luminat nu are nevoie de acordul nostru sa fie Bun!Slava Domnului !

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest copil este un geniu,este minunat,are atat de multa lumina ,cu adevarat ceea ce el spune asa este ,este in permanenta cu Tatal Ceresc si primeste informatii de la el,stie si simte omul, el are o mare misiune aici pe pamant si sunt convinsa ca va duce la bun sfarsit ceea ce trebuie sa faca,Dumnezeu sa il binecuvanteze !

    RăspundețiȘtergere
  9. UN ADEVARAT INGER PE PAMANT ! SA-I MULTUMI MULT LUI DUMNEZEU CA L-A ADUS AICI PE PAMANT , IN ROMANIA ! ASTA INSEAMNA FOARTE MULT ! SUNT UN PUSTI DE 12 ANI ! SPER CA INTR-O ZI SA AM SANSA SA IL VAD ! DACA DORITI MAI MULTE INFORMATII DESPRE ACEST COPIL CUMPARATI CARTEA DOAMNEI PSIHOLOG -ARYANA HAVAH- "INUAKI REPTILIANUL DIN MINE " DUMNEZEU SA-L BINECUVANTEZE

    RăspundețiȘtergere
  10. superb , Dumnezeu vorbeste prin el. Este pur .., este altceva decat noi cei comuni.......este un suflet ales de Dumnezeu .

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandru vorbeste frumos si linistit in contrast cu cei de varsta sa. Poate de aceea da impresia de genialitate. Ceea ce spune el suna frumos, datorita combinatiei de cuvinte alese si voce linistita, uneori insa nu e si adevarat, din pacate. Din cauza ca i-a fost rapita sansa la o conditie fizica normala a fost impins in zona spirituala si mentala; asa cum un orb aude mai bine si distinge mirosurile mai bine. Asta nu inseamna genialitate. Si nici ca e inger.
    Sa vorbesti asa lejer despre Dumnezeu, sa spui cu usurinta ca stii ce face El si mai ales de ce... este blasfemie dpdv religios, aroganta dpdv moral si iratiune dpdv logic.

    Il respect pe Alexandru pentru sensibilitatea sa si puterea de a iubi si ierta, atat cat poate el. Dar nu il mai ridicati la cer ca e aberant. Sunt curios daca mai crede ca e venit de pe nu stiu ce planeta cum sustinea in emisiunea lui Oreste, ceea ce inca odata dovedeste ca are tendinta sa plece din zona realitatii, adevarului, logosului. Dar nimeni nu se naste atotstiutor si toti suntem slabi la inceput asa ca sper din tot sufletul ca va avea puterea sa isi revina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Dar nu il mai ridicati la cer ca e aberant. "

      Aveti dreptate, dar nu as fi atata de nelinistit. Poate aceasta adulare, care nu este neaparat salutara pentru faptura sa, face parte dintre incercarile pe care este pregatit sa le infrunte. Indemnul insa este corect. Despre mijlocirea lui Dumnezeu insa, acolo gresiti. Dimpotriva, daca primul mijlocitor a fost Christos, apoi nu numai Sfintii si neprihanitii sunt mijlocitorii Domnului - mai acut chiar, Dumnezeu prin oameni lucreaza, deci fiecare in modul nostru suntem niste potentiali mijlocitori, nimic extrordinar sau extravagant. Atata ca putini isi pun aceasta intrebare poate.

      Ștergere
    2. "Aberant dpdv religios", aici ai spus totul. Cine a spus ca D-zeu apartine unei anumite religii sau ca Iisus cat a trait pe pamant apartinea vreunei religii?

      Ștergere
    3. "Nu putem vedea padurea din cauza copacilor " , care sunt religiile. Sa-l cautam pe D-zeu nu avem nevoie de nici o religie, ci doar de constiinta noastra

      Ștergere
  12. "Cred in Dumnezeu pentru ca El mi-a vorbit si a zis ca El ne iubeste, ca El va fi tot timpul cu noi, cu toti oamenii. Si ca eu trebuie sa vestesc lumii poruncile Lui, ca El sa poata intra in inimile oamenilor care stau in fata televizorului si ma urmaresc. Unii oameni mi-au spus ca pupau televizorul cand ma vedeau..." Alexandru Pârgaru, fragment dintr-un interviu pentru Jurnalul National.

    Ma indoiesc ca Dumnezeu ar accepta sa pupam televizorul sau ca ar avea nevoie de mijlocitor pentru a intra in inimile oamenilor, in afara de oamenii insasi care trebuie sa il accepte.

    RăspundețiȘtergere
  13. Alexandru, iti multumim pt cuvintele frumoase, pure si iti dorim multa sanatate si Dumnezeu sat e binecuvinteze

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu cred ca e geniu,adica nu e o persoana cu totul iesita din comun.Ce spune asa deosebit??Sunt o groaza de oameni care gandesc si cred ca el,e ceva normal.
    Faptul ca are talent artistic,in poezie,muzica,e altceva.Poate fi un geniu aici,in zona asta,a creatiei,dar,atat.Eu nu sunt contra lui nicidecum,vreau doar sa zic cum vad eu ca stau lucrurile,obiectiv.

    RăspundețiȘtergere
  15. Urgent la doctor, și el și cei care-L susțin în rătăcire......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. UN BAIAT DE NOTA 10. AVEM DE INVATAT UNII DE LA ALTII........

      Ștergere
    2. UN BAIAT DE NOTA 10. AVEM DE INVATAT UNII DE LA ALTII........

      Ștergere
    3. Draga DanielLucas, te-ai uitat tocmai pe tine!

      Ștergere
  16. Draga Alexandru,
    Imi doresc foarte mult sa iau legatura cu tine. Te rog contacteaza-ma pe
    vgavrilescu54@gmail.com Din motive intemeiate, stau departe de "retele de socializare", deci nu am FB. Cu multa iubire,

    Victor

    RăspundețiȘtergere
  17. Bunul Dumnezeu, tatal nostru ceresc sa-l ajute sa duca pana la capat tot ce si-a propus !Eu personal il apreciez enorm pe acest tanar foarte talentat si plin de iubire !
    ii doresc din suflet multa sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  18. Când am crezut că s-a pierdut toată speranța că găsesc ajutor, dr. Ajayi a făcut ceea ce încerc să rezolv de 7 luni acum, mă numesc Sandra și am fost căsătorită cu Mike de 8 ani și binecuvântată cu doi copii, toată problema mea a început. când încep să bănuiesc că soțul meu a văzut o altă femeie, înainte să o știu, el a părăsit casa și mi-a spus că nu a vrut niciodată să aibă vreo legătură cu mine sau copiii din nou i-am rugat ca el să se întoarcă acasă, dar a fost ferm pentru motivele mele. Am cunoscut-o pe dr Ajayi printr-o prietenă care traversa aceeași situație ca a mea, dar ea a putut să-și refacă casa într-o perioadă scurtă de timp, o întreb cum și ea mi-a povestit despre dr Ajayi, un caster vrăjitor puternic, care a ajutat-o ​​să-și recupereze sot, nu am crezut niciodata in casting-uri de vraja, dar am decis sa-l incerc, atunci cand am contactat caseta de vraja mi-a pus niste intrebari la care dau raspunsuri si mi-a spus cateva lucruri care trebuie facute, pe care le-am facut spre surprinderea mea dupa 3 zile de vraja sotul meu s-a intors acasa si mi-a spus sa iert faptele lui gresite. Nu cred în vrăji, dar marele dr Ajayi îmi schimbă credința. dacă treci de momente grele în orice aspect al iubirii tale și ai nevoie de o soluție rapidă la problemele tale, contactați marele vrăjitor caser dr Ajayi. e-mail: drajayi1990@gmail.com sau whatsapp: +2347084887094

    Contactați-l pentru următorul tip de vrajă

    * Vraja Loteriei
    * Vraja pentru a câștiga o cauză judecătorească
    * Vraja de avere
    * Vraja pentru sarcină
    * Vraja pentru actualizarea examenelor
    *Vraja dragostei
    * vraja pentru a-ți întoarce fostul iubit
    etc
    whatsapp +2347084887094 sau e-mail drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  19. dați-mi numaru de telefon a lu domnul Musca

    RăspundețiȘtergere

Multumesc ca esti alaturi de mine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE

Etichete

1 (1) 1998 (1) 2 (1) 2012 (65) 2013 (16) 2014 (5) 2015 (5) 2016 (2) 2017 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) A te iubi (12) Acceptare (2) Access Bars (2) Access Consciousness (1) ACTIVAREA KUNDALINI (1) Adamus (6) Adevar? (42) Afaceri (1) Afirmatii (1) ajutor (7) Alexandru Pargaru (3) Aloe Vera (1) Amintiri din moarte clinica (1) Among Us (1) Andrei Laslau (1) Änglavakt (1) Apa (13) apocalipsa (3) Argangheli (3) ARHANGHELUL MIHAIL (1) Asa NU (1) Astazi Dumnezeu vrea ca tu sa stii (10) Astrologie (14) Astronaut (1) Augusto Cury (1) Barbara Hand Clow (6) Barbatul si Femeia (8) Bebe Mihaescu (1) bucegi (1) Bunker Roy (1) caini (1) carte (39) Cartoful (2) Castigatorul la (1) ceapa (1) chakre (4) Chakrele Corpului Uman (2) Charlie Chaplin (1) Codul Lui Oreste (6) COMPASIUNE (1) Conspiratia Tacerii (1) Constelatia Pleiadelor (2) copii (36) copiii (13) copiii de cristal (3) crime time (2) cristofor (1) Curs De Dezvoltare Personala (7) Dan Farcas (1) Dan Luca (2) Dan Puric (1) daruieste viata (1) david (1) dedublare (1) Deepak Chopra (2) Dezvoltare personala (267) Dezvoltare Spirituala (73) Dimitrova (1) Dincolo de limite (1) doctor (1) documentar (2) Doneaza (1) doreen virtue (3) Dorinte (1) Downey (6) DR. WAYNE W. DYER (2) drama (1) Drunvalo Melchizedek (3) Echilibrul vorbirii și tăcerii (1) echinoctiu (1) ECKHART TOLLE (7) Eclipsa (4) Editura For You Newsletter (57) ego (3) Elena Cocis (1) eliberare (1) energii (16) Episodul (6) euro (1) evrei (1) evreii au talent (1) extraterestri (11) Fericire (3) film (37) FLP (2) Fotografie (5) frica (5) Furie (1) Gabriela Benchea (2) Gerrit Gielen (1) Greg Braden (1) HIPERSENSIBILITATE (1) Ho’oponopono (3) iertare (10) ingeri (13) ingrijorarea (1) inima (7) Intelepciune (2) intinereste (1) Intoleranta Alimentara (1) Inuaki (2) INUAKI Reptilianul Din Mine (1) Ioan Alexandru (1) ioan vladuca (1) Isus (8) iubire (48) Iustin Narcis Ianau (1) Iustin Parvu (2) James Tyberonn (1) japonia (2) Jennifer Hoffman (27) Johan Brisinger (1) Jordan Duchnycz (1) judecata (1) Kahlil Gibran (1) Karen Bishop (1) Karma (2) Kryon (7) Lauren C. Gorgo (15) Lauren Gorgo (3) lectii (1) luther (1) Magul din Carpati (1) manuscris (1) Manuscrisele de la Marea Moarte (1) Marea Moarta (1) Maria Magdalena (1) Mark Boyle (1) marte (4) Masaru Emoto (1) Matei (32) Maturitate (1) mayas (5) McDonald's (1) medicina (2) mesaj (3) Metatron (1) Michael Nvquist (1) Michael Odoul (3) mierea de albini (2) Minti luminate (1) minune (5) miracol (20) mister (7) Monica visan (2) Mullins (1) Mullins Food Products (1) Muzica (11) Muzica de relaxare (1) Muzica Motivationala (3) Narcis (1) natural (1) naturist (1) Neale Donald Walsch (1) Niculina Gheorghiţă (14) noua generatie (1) Noul val de Iubire (1) Nu e sfarsitul lumii (1) NU vaccinarii (24) nuci (2) Ora Pamantului (1) Oscar Wilde (1) OSHO (28) otrava (1) OZN (30) Pace (1) Pamantul (6) PAMANTUL IN DIMENSIUNEA A 5-A (2) parinti (2) Parinti straluciti (1) Paul Ferrini (9) Plansul (1) Plenitudine (2) Poezie (10) portal (1) Portalul Datei Triple (1) povesti cu talc (58) printre noi (1) profesori fascinanti (1) Profetii (7) Psihologie (8) Rai (1) reptilianul din mine (1) Respect (3) ridiche neagra (1) Roma Downey (6) România (28) Ronna Herman (1) Rudolf Steiner (1) rugaciune (2) SaLuSa (35) sanatate (125) Schimbarea (4) Scrisoare (1) Scrisori din Cer (1) secret (1) secrete (2) SENSIBILITATE (1) sfecla rosie (1) Shift (1) siberia (1) Simplificare (1) Sleep Talk (1) Smerenie (1) sms (1) solstitiu (1) Spiritualitate (32) Stephen Covey (3) Sti (1) Stiati ca.... (47) Stima de sine (1) succes (1) suflet (5) Sundar Singh (1) sunet (1) Sunt eu insumi (2) Şi tu poţi fi Supernanny (2) talent (2) Tehnica Bowen (1) Tehnici (2) Tehnici de meditatie (4) Terapia iertarii (3) terapie (3) test (1) Tom Kenyon (9) Traditii (1) Traieste (1) transmisie (39) Triada Eclipselor (3) tunami (1) tusea (1) ufolog (1) Uleiul de cocos (1) Vanga (1) Viata (7) video (62) vindecare (2) vitamina C (1) vitamine (1) Zambeste (1)