Facebook Like

Tu nu ești singur

EMAG

vineri, 12 iulie 2013

DACA TI-AI VEDEA INGERUL PAZITOR, CE I-AI SPUNE?


Imi vad ingerul pazitor inca de cand eram mica si i-am vorbit de atatea ori, incat intrebarea asta mi se pare putin ciudata.
Cu toate acestea sunt incantata sa vad acest filmulet, in care tanara autoare Sorcha McCauley le pune oamenilor chiar aceasta intrebare. Filmul a fost facut cu ocazia aparitiei, pe 20 iunie, a cartii mele „Un mesaj de speranta din partea ingerilor” in Marea Britanie si Irlanda. Puteti vedea filmul la adresa http://bit.ly/11C2AO0.
 
Deci, daca v-ati vedea ingerul pazitor, ce i-ati spune?
Ingerii imi spun ca simplul gand la aceasta intrebare, va ajuta pe toata lumea, chiar si pe aceia care spun ca nu cred in ingeri, sa gandeasca in mod diferit despre ingerul lor pazitor. Ei spun ca daca te-ai gandit o singura data la asta, intrebarea iti va reveni in minte in diverse momente si ca gandul la ea iti va aprofunda relatia cu ingerul pazitor.
 
Adevarul este ca ingerul pazitor stie fiecare gand pe care l-ai avut vreodata. Este ca si cum, inainte de a avea un gand, ingerul pazitor il cunoaste si incepe sa iti sopteasca despre modul in care ii poti raspunde. Cu toate acestea, ai liberul arbitru. Ingerul tau pazitor nu il poate incalca. El te poate ajuta, doar daca ii ceri ajutorul.
 
Majoritatea dintre noi a cautat, la un moment dat in viata, ajutorul lui Dumnezeu si al ingerilor sai. S-ar putea sa fi fost doar un simplu si din inima, „Doamne ajuta!”, spus intr-o situatie de criza. Cerand ajutor, chiar si o singura data in viata, noi le-am dat putere ingerilor sa ne ajute.
In orice caz, cu cat cereti ajutor mai mult, cu atat mai mult ii dati putere ingerului vostru pazitor sa va ajute si cu atat mai mult veti putea auzi sfatul pe care vi-l ofera. Stiu ca nu este usor pentru toata lumea sa recunoasca si sa accepte sfatul primit. Aveti nevoie de incredere si credinta – daca toata lumea si-ar vedea ingerul pazitor, ca mine, nu ar mai fi loc de indoiala.
 
Am vazut asta la prietena si agentul meu Jean, atunci cand am intalnit-o pentru prima oara, acum zece ani. Era foarte plina de indoieli si destul de cinica in ceea ce Ii privea pe Dumnezeu si pe ingeri. Pe parcursul anilor, am observat cum a inceput sa asculte mai mult si sa raspunda mai mult, dar stiu ca si in ziua de astazi ii este destul de greu. Cateodata mi se spune sa fac orice ar spune Jean si atunci stiu ca ea asculta ingerii, dar alteori, mi se spune ca nu a ascultat corect si ca si-a adaugat perspectiva proprie, umana si prin urmare nu a inteles chiar cum trebuie.
Niciunul dintre noi nu intelege corect, de fiecare data. Suntem cu totii oameni. Eu vad, fizic, ingerii si ii aud clar si cu toate acestea, nu fac intotdeauna ceea ce spun. Saptamana trecuta, am vrut sa intru pe un camp de langa casa si sa tai buruienile. Ingerii mi-au spus sa nu o fac, pentru ca sunt prea multe urzici acolo, dar eu am insistat si le-am spus ca nu aveam nevoie de ajutorul lor, pentru ca doream sa ma descurc singura. Tocmai taiam niste buruieni, cand am facut un pas in laturi si am calcat in niste urzici care m-au intepat foarte tare in glezna. Nu am avut cum sa dau vina pe ingeri – ei ma prevenisera.
 
Saptamana trecuta, am urmarit un pusti de cinci ani, jucandu-se in parc. I-a intrat mingea intr-o zona de iarba inalta, unde nu o putea vedea si s-a dus dupa ea. I-am vazut ingerul pazitor cum ii sopteste ca nu e bine sa mearga in directia in care o luase si cum ii arata incotro sa o ia. Baiatul s-a intors imediat in directia mingei. Copiii aud ingerii in mod natural si nu pun la indoiala ce li se spune.
 
Ego-ul este cel care intervine in cazul nostru, dand nastere la haos, intrucat noi vrem sa credem ca stim mai bine si ca putem sa ne descurcam singuri, fara ajutor. Ego-ul este important, dar trebuie sa fim atenti. „Cealalta parte” poate interveni si corupe intentia cea buna, facandu-i scopul mai putin adevarat. Atunci cand ascultati „partea cealalta”, voi indepartati vocea ingerului vostru pazitor si ea devine distanta si greu de auzit. Vocea ingerului vostru pazitor va fi insa intotdeauna acolo, indemnandu-va sa o ascultati.
Asadar, ca parte din a invata sa va ascultati ingerul pazitor, ganditi-va din nou, „daca ti-ai vedea ingerul pazitor, ce i-ai spune?”’
 
Cel putin o data pe zi, intrebati-va: „ce i-as spune ingerului meu pazitor, astazi?” Faceti o obisnuinta din comunicarea cu el. Stiu ca atunci cand o veti face, veti incepe sa gasiti viata un pic mai usoara si veti incepe sa va bucurati mai mult de ea.
Incurajati-i si pe altii sa o faca. Mi-ar placea foarte mult sa impartasiti cat mai mult link-ul la acest film http://bit.ly/11C2AO0 cu toata lumea, nu numai cu cei despre care va ganditi ca ar crede in ingeri. Haideti sa facem cat mai multi oameni, care nu s-au gandit niciodata pana acum ca au un inger pazitor, sa se gandeasca ce i-ar spune, daca l-ar vedea.
Binecuvantari familiei voastre si celor dragi.
Lorna
www.lornabyrne.com
Facebook
http://www.facebook.com/lornabyrneangels
Twitter: @lornabyrne

Un comentariu:

  1. ce I-as spune ingerului meu pazitor daca l-as putea vedea - iti multumesc din suflet ingerasul meu ca imi esti alaturi fiecare clipa, te rog nu ma lasa sa o iau pe carari gresite, cearta-ma, bate-ma dar nu ma lasa pieirii.
    Oricum ii spun aceste lucruri chiar daca nu il vad dar cand ii multumesc il simnt in jurul meu, in adierea care imi strange pielea.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc ca esti alaturi de mine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE

Etichete

1 (1) 1998 (1) 2 (1) 2012 (65) 2013 (16) 2014 (5) 2015 (5) 2016 (2) 2017 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) A te iubi (12) Acceptare (2) Access Bars (2) Access Consciousness (1) ACTIVAREA KUNDALINI (1) Adamus (6) Adevar? (42) Afaceri (1) Afirmatii (1) ajutor (7) Alexandru Pargaru (3) Aloe Vera (1) Amintiri din moarte clinica (1) Among Us (1) Andrei Laslau (1) Änglavakt (1) Apa (13) apocalipsa (3) Argangheli (3) ARHANGHELUL MIHAIL (1) Asa NU (1) Astazi Dumnezeu vrea ca tu sa stii (10) Astrologie (14) Astronaut (1) Augusto Cury (1) Barbara Hand Clow (6) Barbatul si Femeia (8) Bebe Mihaescu (1) bucegi (1) Bunker Roy (1) caini (1) carte (39) Cartoful (2) Castigatorul la (1) ceapa (1) chakre (4) Chakrele Corpului Uman (2) Charlie Chaplin (1) Codul Lui Oreste (6) COMPASIUNE (1) Conspiratia Tacerii (1) Constelatia Pleiadelor (2) copii (36) copiii (13) copiii de cristal (3) crime time (2) cristofor (1) Curs De Dezvoltare Personala (7) Dan Farcas (1) Dan Luca (2) Dan Puric (1) daruieste viata (1) david (1) dedublare (1) Deepak Chopra (2) Dezvoltare personala (267) Dezvoltare Spirituala (73) Dimitrova (1) Dincolo de limite (1) doctor (1) documentar (2) Doneaza (1) doreen virtue (3) Dorinte (1) Downey (6) DR. WAYNE W. DYER (2) drama (1) Drunvalo Melchizedek (3) Echilibrul vorbirii și tăcerii (1) echinoctiu (1) ECKHART TOLLE (7) Eclipsa (4) Editura For You Newsletter (57) ego (3) Elena Cocis (1) eliberare (1) energii (16) Episodul (6) euro (1) evrei (1) evreii au talent (1) extraterestri (11) Fericire (3) film (37) FLP (2) Fotografie (5) frica (5) Furie (1) Gabriela Benchea (2) Gerrit Gielen (1) Greg Braden (1) HIPERSENSIBILITATE (1) Ho’oponopono (3) iertare (10) ingeri (13) ingrijorarea (1) inima (7) Intelepciune (2) intinereste (1) Intoleranta Alimentara (1) Inuaki (2) INUAKI Reptilianul Din Mine (1) Ioan Alexandru (1) ioan vladuca (1) Isus (8) iubire (48) Iustin Narcis Ianau (1) Iustin Parvu (2) James Tyberonn (1) japonia (2) Jennifer Hoffman (27) Johan Brisinger (1) Jordan Duchnycz (1) judecata (1) Kahlil Gibran (1) Karen Bishop (1) Karma (2) Kryon (7) Lauren C. Gorgo (15) Lauren Gorgo (3) lectii (1) luther (1) Magul din Carpati (1) manuscris (1) Manuscrisele de la Marea Moarte (1) Marea Moarta (1) Maria Magdalena (1) Mark Boyle (1) marte (4) Masaru Emoto (1) Matei (32) Maturitate (1) mayas (5) McDonald's (1) medicina (2) mesaj (3) Metatron (1) Michael Nvquist (1) Michael Odoul (3) mierea de albini (2) Minti luminate (1) minune (5) miracol (20) mister (7) Monica visan (2) Mullins (1) Mullins Food Products (1) Muzica (11) Muzica de relaxare (1) Muzica Motivationala (3) Narcis (1) natural (1) naturist (1) Neale Donald Walsch (1) Niculina Gheorghiţă (14) noua generatie (1) Noul val de Iubire (1) Nu e sfarsitul lumii (1) NU vaccinarii (24) nuci (2) Ora Pamantului (1) Oscar Wilde (1) OSHO (28) otrava (1) OZN (30) Pace (1) Pamantul (6) PAMANTUL IN DIMENSIUNEA A 5-A (2) parinti (2) Parinti straluciti (1) Paul Ferrini (9) Plansul (1) Plenitudine (2) Poezie (10) portal (1) Portalul Datei Triple (1) povesti cu talc (58) printre noi (1) profesori fascinanti (1) Profetii (7) Psihologie (8) Rai (1) reptilianul din mine (1) Respect (3) ridiche neagra (1) Roma Downey (6) România (28) Ronna Herman (1) Rudolf Steiner (1) rugaciune (2) SaLuSa (35) sanatate (125) Schimbarea (4) Scrisoare (1) Scrisori din Cer (1) secret (1) secrete (2) SENSIBILITATE (1) sfecla rosie (1) Shift (1) siberia (1) Simplificare (1) Sleep Talk (1) Smerenie (1) sms (1) solstitiu (1) Spiritualitate (32) Stephen Covey (3) Sti (1) Stiati ca.... (47) Stima de sine (1) succes (1) suflet (5) Sundar Singh (1) sunet (1) Sunt eu insumi (2) Şi tu poţi fi Supernanny (2) talent (2) Tehnica Bowen (1) Tehnici (2) Tehnici de meditatie (4) Terapia iertarii (3) terapie (3) test (1) Tom Kenyon (9) Traditii (1) Traieste (1) transmisie (39) Triada Eclipselor (3) tunami (1) tusea (1) ufolog (1) Uleiul de cocos (1) Vanga (1) Viata (7) video (62) vindecare (2) vitamina C (1) vitamine (1) Zambeste (1)