Facebook Like

Tu nu ești singur

EMAG

marți, 16 iulie 2013

“Mulțumesc” – saltul cuantic pe o frecvență superioară

 Am citit la diverși maeștri că atunci când accesezi starea de recunoștință, atragi în realitatea ta materializarea, împlinirea a ceea ce vrei. Am cercetat ce înseamnă asta, am studiat cum se întâmplă fenomenul iar azi stând la rând la poliție să depun niște acte, am văzut, simțit și trăit ce înseamnă și cum se întâmplă acest fenomen. Am bucuria să vi-l împărtășesc pentru a crește cu toții și a trăi ușor și bine.
Așa cum am mai spus cuvântul este vibrație și are o anumită rezonanță. Prin cuvânt te poți înălța și tot prin cuvânt te poți coborî.

Cuvântul “mulțumesc” – are o frecvență foarte ridicată, ca un cod prin care treci de pe un flux de conștiință inferior ca frecvență pe un alt flux de conștiință de frecvență ridicată. Vreau să vă expun în rândurile de mai jos cum am înțeles acest fenoment printr-o activitatea așa zisă banală, obișnuită.
“Eram la un rând și așteptam să depun niște documente la poliție. De ceva vreme atunci când lucrurile nu se întâmplă cum mi-am creat eu ziua – adică dimineață am spus azi voi avea o zi minunată, voi întâlni oameni extraordinari și voi rezolva la poliție repede ce am de făcut – mă întreb ce am de învățat și de experimentat. Astfel am plecat să-mi rezolv treburile cu actele la poliție și acolo surpriză am ajuns la ora 9.00 și era închis. Mi-am zis ce se întâmplă, de este închis la ora 09.00, ce altceva am de făcut de am plecat prea repede de acasă? (Dimineața îmi fac afirmația “Eu sunt dintotdeauna conectată la Sinele meu Divin” și “Eu sunt dintotdeauna ghidată de Sinele meu divin” – iar de când le spun totul se întâmplă de la sine, știu când să plec undeva, când să dau un telefon ca să găsesc persoana disponibilă, când să …, adică nu mai am surprize). De aceea mi-am pus întrebarea: ce am de făcut de am plecat așa repede de acasă? – pentru că în sine știam că nu e deschis la ora aceea.

 Când mi-am pus această întrebare mi-a apărut în minte o prietenă de-a mea care a avut o operație și care m-a sunat acum o saptămână să mă roage că atunci când am timp să trec să-i fac o terapie bowen, ea neputându-se deplasa fiind imobilizată. Am sunat-o, era cu copilul. Am mers la ea, etc.
Am revenit la poliție la ora 10.30 deoarece de la acea oră se deschidea ghișeul de care aveam nevoie. Când intru în hol un rând, o coadă, de 20 de persoane. Mi-am zis asta e, (nu prea am răbdare la rânduri și de aceea mereu plecam și mă întorceam în altă zi, cînd era mai liber).
La rând în fața mea era un domn care din senin mi-a mărturisit că el a fost și vineri și nu a avut un act și s-a întors acum dar știe că după amiază de obicei este mai liber la acel ghișeu (adică mi-a spus ce făceam eu altădată. Cu alte cuvinte a redat informația pe care o aveam stocată în holograma care indica vechiul program cu care lucram în trecut, adică așa funcționam plecam și mă întorceam când era mai liber). Atunci mi-am zis ce interesant cum atragem în realitatea noastră oameni care ne spun cum suntem în interior, cum suntem de fapt.
Până atunci mă gândeam să văd când au program mai lejer? Când domnul mi-a adus informația la fileu, am zis ok. E timpul să acționez altfel pentru a schimba realitatea din jurul meu dintr-o minte nelimitată.

De aceea am ales conștient să experimentez diferit această oportunitate. Așa că m-am așezat la rând să aștept, dar foarte atentă să văd ce am de aflat și de învățat din această situație. Prea se anunța a fi ceva magnific, pentru că eu eram total în prezent, aici și acum. Atunci când ești în prezent vezi și afli lucruri care nu țin de timp și de materie, ești unit cu tot și toate. În starea de prezență ai o liniște, o pace și o bucurie de nedescris.
Mă uitam la oamenii care ajungeau la ghișeu și vedeam expresia doamnei de acolo. Doamna era zâmbitoare cu toți (adică așa cum am vrut, oameni extraordinari), dar unii îi mulțumeau unii nu. Cei care îi mulțumeau își schimbau câmpurile din jur, adică se făceau niște valuri iar în jurul lor apărea o lumină aparte. Cei care nu-i mulțumeau nu aveau acea lumină.

Ajung și eu. Se uită doamna îmi zâmbește, eu îi zâmbesc îi dau actele se uită la mine continuu, apoi la acte, apoi la mine apoi iar la acte, îmi mai cere ceva ce nu aveam. Eu îi spun că nu am și mă uit la ea zâmbind. Îmi explică cum să fac să nu mai fie nevoie să aștept să vină actul care era din alt județ. Adică se poate și altfel mai ușor. Am zis în sinea mea uite că programul cu care lucrez și anume: “Merit să trăiesc ușor și bine”, dă roade. Asta indică faptul că în câmpurile mele este activă acea hologramă care conține informația de a trăi ușor și bine. Super și m-am bucurat pentru decizia de a rămâne la rând, pentru că această oportunitate m-a ajutat să mai aflu ceva despre mine.
Plec unde mi-a sugerat să rezolv cu actul, acolo mai întâlnesc un domn care a fost la ea și i-a mulțumit când a părăsit ghișeul, și la care a apărut acea lumină în câmpuri.
Când l-am văzut pe acest domn, mi s-a revelat faptul că atunci când spui mulțumesc de fapt, faci un salt cuantic de pe un flux de conștiință inferior, pe un flux de conștiință superior unde totul se rezolvă de la sine, fără stress, griji și frustrări.

 Cât e de simplu cu un cuvânt cu o vibrație înaltă să îți schimbi realitatea. Ce ușor este să ne crăm realitatea fiind atenți și conștieți de ceea ce emitem (gândim, vorbim și facem).”
La fel se întâmplă dacă vrei să ieși dintr-o relație de dependență. Te duci la persoana respectivă și îi mulțumești că te-a susținut să crești și că a contribuit la creșterea și dezvoltarea ta și atunci dispare suferința și apare eliberarea benefică pentru ambii parteneri.

 Dacă nu te poți împăca cu cu o situație, un eveniment, mulțumește-i că a apărut în realitatea ta pentru a te învăța să accesezi iubirea de sine, și întreabă-te ce ai de învățat din acea situație. După ce mulțumești, începi să apreciezi, adică vezi că după acea experiență ai crescut, te-ai dezvoltat și ești alt om. Când apreciezi toată frustrare, furia și agresivitatea adunate în interiorul tău și vor dispărea ca un fum, iar tu te-ai mai eliberat de un morman de balast care te făcea rigid,stresat, nefericit și împovărat.
Fiți recunoștință și veți trăi cu bucurie așa cum vreți darul care este viața.

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Multumesc pentru varianta cinematografica a cartii "La Prof'tie des Andes" , peste care am crezut initial ca am dat intamplator , ulterior dandu-mi seama ca , de fapt, evenimentul a constituit exemplificarea clara a teoriei sincronicitatilor din viata noastra. Iti recomand, draga tanara mamica autoare a acestui blog, sa citesti (si ) "Karma pura, teoria unificarii campurilor " a lui Lazarev , daca inca n-ai facut-o pana acum .Este o carte de referinta in domeniu, care schimba total perceptia asupra lumii.Numai bine iti doresc ,Elena Avasilencei , de la Tunis (sunt si pe Facebook)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc ca esti alaturi de mine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE

Etichete

1 (1) 1998 (1) 2 (1) 2012 (65) 2013 (16) 2014 (5) 2015 (5) 2016 (2) 2017 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) A te iubi (12) Acceptare (2) Access Bars (2) Access Consciousness (1) ACTIVAREA KUNDALINI (1) Adamus (6) Adevar? (42) Afaceri (1) Afirmatii (1) ajutor (7) Alexandru Pargaru (3) Aloe Vera (1) Amintiri din moarte clinica (1) Among Us (1) Andrei Laslau (1) Änglavakt (1) Apa (13) apocalipsa (3) Argangheli (3) ARHANGHELUL MIHAIL (1) Asa NU (1) Astazi Dumnezeu vrea ca tu sa stii (10) Astrologie (14) Astronaut (1) Augusto Cury (1) Barbara Hand Clow (6) Barbatul si Femeia (8) Bebe Mihaescu (1) bucegi (1) Bunker Roy (1) caini (1) carte (39) Cartoful (2) Castigatorul la (1) ceapa (1) chakre (4) Chakrele Corpului Uman (2) Charlie Chaplin (1) Codul Lui Oreste (6) COMPASIUNE (1) Conspiratia Tacerii (1) Constelatia Pleiadelor (2) copii (36) copiii (13) copiii de cristal (3) crime time (2) cristofor (1) Curs De Dezvoltare Personala (7) Dan Farcas (1) Dan Luca (2) Dan Puric (1) daruieste viata (1) david (1) dedublare (1) Deepak Chopra (2) Dezvoltare personala (267) Dezvoltare Spirituala (73) Dimitrova (1) Dincolo de limite (1) doctor (1) documentar (2) Doneaza (1) doreen virtue (3) Dorinte (1) Downey (6) DR. WAYNE W. DYER (2) drama (1) Drunvalo Melchizedek (3) Echilibrul vorbirii și tăcerii (1) echinoctiu (1) ECKHART TOLLE (7) Eclipsa (4) Editura For You Newsletter (57) ego (3) Elena Cocis (1) eliberare (1) energii (16) Episodul (6) euro (1) evrei (1) evreii au talent (1) extraterestri (11) Fericire (3) film (37) FLP (2) Fotografie (5) frica (5) Furie (1) Gabriela Benchea (2) Gerrit Gielen (1) Greg Braden (1) HIPERSENSIBILITATE (1) Ho’oponopono (3) iertare (10) ingeri (13) ingrijorarea (1) inima (7) Intelepciune (2) intinereste (1) Intoleranta Alimentara (1) Inuaki (2) INUAKI Reptilianul Din Mine (1) Ioan Alexandru (1) ioan vladuca (1) Isus (8) iubire (48) Iustin Narcis Ianau (1) Iustin Parvu (2) James Tyberonn (1) japonia (2) Jennifer Hoffman (27) Johan Brisinger (1) Jordan Duchnycz (1) judecata (1) Kahlil Gibran (1) Karen Bishop (1) Karma (2) Kryon (7) Lauren C. Gorgo (15) Lauren Gorgo (3) lectii (1) luther (1) Magul din Carpati (1) manuscris (1) Manuscrisele de la Marea Moarte (1) Marea Moarta (1) Maria Magdalena (1) Mark Boyle (1) marte (4) Masaru Emoto (1) Matei (32) Maturitate (1) mayas (5) McDonald's (1) medicina (2) mesaj (3) Metatron (1) Michael Nvquist (1) Michael Odoul (3) mierea de albini (2) Minti luminate (1) minune (5) miracol (20) mister (7) Monica visan (2) Mullins (1) Mullins Food Products (1) Muzica (11) Muzica de relaxare (1) Muzica Motivationala (3) Narcis (1) natural (1) naturist (1) Neale Donald Walsch (1) Niculina Gheorghiţă (14) noua generatie (1) Noul val de Iubire (1) Nu e sfarsitul lumii (1) NU vaccinarii (24) nuci (2) Ora Pamantului (1) Oscar Wilde (1) OSHO (28) otrava (1) OZN (30) Pace (1) Pamantul (6) PAMANTUL IN DIMENSIUNEA A 5-A (2) parinti (2) Parinti straluciti (1) Paul Ferrini (9) Plansul (1) Plenitudine (2) Poezie (10) portal (1) Portalul Datei Triple (1) povesti cu talc (58) printre noi (1) profesori fascinanti (1) Profetii (7) Psihologie (8) Rai (1) reptilianul din mine (1) Respect (3) ridiche neagra (1) Roma Downey (6) România (28) Ronna Herman (1) Rudolf Steiner (1) rugaciune (2) SaLuSa (35) sanatate (125) Schimbarea (4) Scrisoare (1) Scrisori din Cer (1) secret (1) secrete (2) SENSIBILITATE (1) sfecla rosie (1) Shift (1) siberia (1) Simplificare (1) Sleep Talk (1) Smerenie (1) sms (1) solstitiu (1) Spiritualitate (32) Stephen Covey (3) Sti (1) Stiati ca.... (47) Stima de sine (1) succes (1) suflet (5) Sundar Singh (1) sunet (1) Sunt eu insumi (2) Şi tu poţi fi Supernanny (2) talent (2) Tehnica Bowen (1) Tehnici (2) Tehnici de meditatie (4) Terapia iertarii (3) terapie (3) test (1) Tom Kenyon (9) Traditii (1) Traieste (1) transmisie (39) Triada Eclipselor (3) tunami (1) tusea (1) ufolog (1) Uleiul de cocos (1) Vanga (1) Viata (7) video (62) vindecare (2) vitamina C (1) vitamine (1) Zambeste (1)