Facebook Like

Tu nu ești singur

EMAG

miercuri, 24 aprilie 2013

Credințele noastre, creează realitatea noastră

Cercetând acest domeniu și anume cum ne creăm realitatea, de curând am descoperit un lucru care m-a surprins și m-a ajutat să înțeleg mai bine fenomenul credințelor care stau la baza creării realității. De atunci sunt atentă la fiecare cuvânt pe care îl folosesc în exprimare, și asta îmi aduce o mare descoperire a ceea ce conțin în subconștientul meu, și cum să schimb credințele false pe care le conțin.
Autor articol: Psiholog Niculina Gheorghiță
 
Fizica cunatică spune că realitatea se crează conform credinței, intenției observatorului. Și cum observatorul suntem noi, colapsăm energia și informația conform credinței pe care o avem. Deci realitatea se crează conform credinței noastre. Astfel am constatat următoarele:
 
1.Atunci când tu(nu altul pentru tine) crezi ceva, acel ceva se manifestă în realitatea ta, exact așa cum îl crezi.
 
De exemplu dacă crezi că oamenii sunt minunați și binevoitori, în realitatea ta vei atrage oameni minunați și binevoitori. Dacă tu crezi că ai tot ce îți trebuie pentru bunul mers al vieții sau activității tale, vei aduce în realitatea ta tot ce îți trebuie(vor apărea oameni, situații, evenimente care te vor pune în conjunctura de a alege ce vrei tu). Dimpotrivă dacă tu crezi că oamenii sunt răi, egoiști, etc. vei atrage în realitatea ta oameni care se vor comporta cum crezi tu.
2. Atunci când tu crezi ceva despre un om cu un nivel de vibrație diferit de al tău, acel om se va comporta în acțiunile sale față de tine așa cum crezi tu.
 
Sigur ați avut situații când un om într-o anumită conjunctură s-a comportat într-un fel iar în alta într-un fel diferit, și atunci te-ai întrebat: ce a pățit de acum se poartă altfel? El de fapt se comporta conform credințelor tale.
Dacă mai mulți oameni gândesc despre un om că este așa și așa, acel om se va comporta conform credințelor oamenilor din fața lui. Asta se întâmplă cu oamenii pe care îi alegem într-o funcție de conducere a unei instituții și la început se comportă cum credem noi, adică bine iar după un timp dacă nu se văd rezultatele așteptărilor noastre, începem să-l blamăm, etichetăm, minimalizăm și ajunge să se comporte așa cum gândim acum despre el.
 
3. Dacă tu crezi că ai o anumită boală dintr-o cauză- pe care ți-a spus-o cineva, sau ai auzit-o în altă parte, creezi acea boală în corpul tău și o menții până scoți din mintea ta acea informație. Spuneam într-un articol trecut că, corpul nostrum fizic este un radiograf a minții, adică el ne arată ce ținem în mintea noastră.
 
Pentru a susține ce vă spun aici, vă dau un exemplu personal, trăit, experimentat și rezolvat de mine. De câțiva ani(10 ani) de când am citit într-o carte de spiritualitate că dacă nu ai o relație armonioasă cu părinții apar probleme la rinichi. Știind că am avut o relație distantă cu tata mi-am zis” eu nu am relația emoțională cu el rezolvată ”. De atunci rinichiul meu drept mereu avea nisip. Într-o seară vorbeam cu o colegă despre realația cu tata și deodată când am spus că: “eu cred că relația mea emoțională cu tata nu e rezolvată și ar trebui să discut cu cineva să mă îndrume cum să o reazolv”, deodată am simțit o durere intensă în rinichiul drept și am simțit cum o pietricică a luat-o la vale, spre evacuare – adică declanșasem o colică renală. Am ajuns acasă durerea a persistat. Dimineață m-am trezit tot cu ea, mi-a făcut o colegă o sedință de terapie bowen, durerea a trecut dar după vre-o 3 ore a reapărut. Când a reapărut m-am întrebat: – cu ce țin eu în mintea mea această afecțiune? Și cum de fiecare dată răspunsul este în noi la toate problemele noastre mi-a venit acest răspuns: Cu credința mea că nu am rezolvată relația cu tatăl? Cum am zis în mintea mea? Și imediat mi-a venit un alt gând( și conform conceptului că, dacă cauți și știi ce vrei imediat apare soluția). Dacă acum ar fi tatăl meu(care este deja în cer de 10 ani) în fața mea l-aș îmbrățișa. Răspunsul din mine a fost “Da”. Când am primit acest răspuns din mine, deodată m-am surprins și am simțit cum piatra a explodat, iar în secunda doi a dispărut durerea și de atunci nu mai am nimic.
 
Fantastic cum poți scăpa atît de ușor de o durere sau de o boală, dacă ți-ai descoperit credința care stă în spatele ei. Suntem minunați dar încă nu știm ce potențial avem, deoarece avem mintea plină de credințele altora pe care le-am luat adliteram fără să le conștientizăm.
 
Concluzia la care am ajuns este că: la baza fiecărui comportament, al nostru sau a altora din realitatea noastră stă credința noastră vizavi de acel comportament, iar la baza fiecărei afecțiuni stă o credință falsă pe care am ingerat-o prea ușor corelând-o cu diverse emoții. Așa că dragi preieteni este atât de ușor să fim sănătoși, să ne apreciem și iubim unii pe alții, să avem o viață minunată așa cum ne-o dorim, important este să fim atenți la noi și să ne curățăm mintea de ideile preconcepută și informațiile care ne țin prizonierii suferințelor. Conștientizați că, într-o clipă vă puteți vindeca singuri, vă puteți schimba comportamentele distructive singuri, vă puteți crea o viață extraordinară singuri. Cu drag
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc ca esti alaturi de mine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE

Etichete

1 (1) 1998 (1) 2 (1) 2012 (65) 2013 (16) 2014 (5) 2015 (5) 2016 (2) 2017 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) A te iubi (12) Acceptare (2) Access Bars (2) Access Consciousness (1) ACTIVAREA KUNDALINI (1) Adamus (6) Adevar? (42) Afaceri (1) Afirmatii (1) ajutor (7) Alexandru Pargaru (3) Aloe Vera (1) Amintiri din moarte clinica (1) Among Us (1) Andrei Laslau (1) Änglavakt (1) Apa (13) apocalipsa (3) Argangheli (3) ARHANGHELUL MIHAIL (1) Asa NU (1) Astazi Dumnezeu vrea ca tu sa stii (10) Astrologie (14) Astronaut (1) Augusto Cury (1) Barbara Hand Clow (6) Barbatul si Femeia (8) Bebe Mihaescu (1) bucegi (1) Bunker Roy (1) caini (1) carte (39) Cartoful (2) Castigatorul la (1) ceapa (1) chakre (4) Chakrele Corpului Uman (2) Charlie Chaplin (1) Codul Lui Oreste (6) COMPASIUNE (1) Conspiratia Tacerii (1) Constelatia Pleiadelor (2) copii (36) copiii (13) copiii de cristal (3) crime time (2) cristofor (1) Curs De Dezvoltare Personala (7) Dan Farcas (1) Dan Luca (2) Dan Puric (1) daruieste viata (1) david (1) dedublare (1) Deepak Chopra (2) Dezvoltare personala (267) Dezvoltare Spirituala (73) Dimitrova (1) Dincolo de limite (1) doctor (1) documentar (2) Doneaza (1) doreen virtue (3) Dorinte (1) Downey (6) DR. WAYNE W. DYER (2) drama (1) Drunvalo Melchizedek (3) Echilibrul vorbirii și tăcerii (1) echinoctiu (1) ECKHART TOLLE (7) Eclipsa (4) Editura For You Newsletter (57) ego (3) Elena Cocis (1) eliberare (1) energii (16) Episodul (6) euro (1) evrei (1) evreii au talent (1) extraterestri (11) Fericire (3) film (37) FLP (2) Fotografie (5) frica (5) Furie (1) Gabriela Benchea (2) Gerrit Gielen (1) Greg Braden (1) HIPERSENSIBILITATE (1) Ho’oponopono (3) iertare (10) ingeri (13) ingrijorarea (1) inima (7) Intelepciune (2) intinereste (1) Intoleranta Alimentara (1) Inuaki (2) INUAKI Reptilianul Din Mine (1) Ioan Alexandru (1) ioan vladuca (1) Isus (8) iubire (48) Iustin Narcis Ianau (1) Iustin Parvu (2) James Tyberonn (1) japonia (2) Jennifer Hoffman (27) Johan Brisinger (1) Jordan Duchnycz (1) judecata (1) Kahlil Gibran (1) Karen Bishop (1) Karma (2) Kryon (7) Lauren C. Gorgo (15) Lauren Gorgo (3) lectii (1) luther (1) Magul din Carpati (1) manuscris (1) Manuscrisele de la Marea Moarte (1) Marea Moarta (1) Maria Magdalena (1) Mark Boyle (1) marte (4) Masaru Emoto (1) Matei (32) Maturitate (1) mayas (5) McDonald's (1) medicina (2) mesaj (3) Metatron (1) Michael Nvquist (1) Michael Odoul (3) mierea de albini (2) Minti luminate (1) minune (5) miracol (20) mister (7) Monica visan (2) Mullins (1) Mullins Food Products (1) Muzica (11) Muzica de relaxare (1) Muzica Motivationala (3) Narcis (1) natural (1) naturist (1) Neale Donald Walsch (1) Niculina Gheorghiţă (14) noua generatie (1) Noul val de Iubire (1) Nu e sfarsitul lumii (1) NU vaccinarii (24) nuci (2) Ora Pamantului (1) Oscar Wilde (1) OSHO (28) otrava (1) OZN (30) Pace (1) Pamantul (6) PAMANTUL IN DIMENSIUNEA A 5-A (2) parinti (2) Parinti straluciti (1) Paul Ferrini (9) Plansul (1) Plenitudine (2) Poezie (10) portal (1) Portalul Datei Triple (1) povesti cu talc (58) printre noi (1) profesori fascinanti (1) Profetii (7) Psihologie (8) Rai (1) reptilianul din mine (1) Respect (3) ridiche neagra (1) Roma Downey (6) România (28) Ronna Herman (1) Rudolf Steiner (1) rugaciune (2) SaLuSa (35) sanatate (125) Schimbarea (4) Scrisoare (1) Scrisori din Cer (1) secret (1) secrete (2) SENSIBILITATE (1) sfecla rosie (1) Shift (1) siberia (1) Simplificare (1) Sleep Talk (1) Smerenie (1) sms (1) solstitiu (1) Spiritualitate (32) Stephen Covey (3) Sti (1) Stiati ca.... (47) Stima de sine (1) succes (1) suflet (5) Sundar Singh (1) sunet (1) Sunt eu insumi (2) Şi tu poţi fi Supernanny (2) talent (2) Tehnica Bowen (1) Tehnici (2) Tehnici de meditatie (4) Terapia iertarii (3) terapie (3) test (1) Tom Kenyon (9) Traditii (1) Traieste (1) transmisie (39) Triada Eclipselor (3) tunami (1) tusea (1) ufolog (1) Uleiul de cocos (1) Vanga (1) Viata (7) video (62) vindecare (2) vitamina C (1) vitamine (1) Zambeste (1)