Facebook Like

Tu nu ești singur

EMAG

duminică, 28 aprilie 2013

Tobias – Momentul ACUM


Si asa este, dragi prieteni, dragi shaumbra romani, eu, Tobias, vin din nou sa va vorbesc si nu numai sa va vorbesc, dar sa-i simt pe toti shaumbra care vor citi acest shoud.
Asa cum voi stiti, v-am spus mereu si mereu ca totul se intampla ACUM, deci cand cititi aceste randuri, cu toate ca ele au fost scrise mai demult, voi veti citi in momentul vostru de „Acum”…

Vedeti voi, momentul conteaza foarte mult. Momentul cand va treziti, momentul cand mancati, momentul cand ajungeti la serviciu, momentul cand luati o pauza, acestea toate sunt doar momente, dar momentele nu se termina niciodata, chiar daca voi va ganditi ca mergeti la culcare si dormiti si astfel nu veti fi constienti de ele, dar sa stiti dragii mei ca momentele sunt infinite.
Oare v-ati gandit cat de lung este un moment?
Oare ati trecut printr-un moment constient de tot ce ati facut?
Cum ati vazut momentul?
Ce inseamna pentru voi un moment?

Voi, oamenii, uneori spuneti prietenului vostru, sau colegului vostru, „asteapta un moment!”, dar cat de lung este, oare, acel moment pentru cel care spune si cat pentru cel care trebuie sa astepte?!

Vedeti, dragii mei, un moment uneori poate sa fie foarte lung cand trebuie sa astepti pe cineva, dar, in acelasi timp, poate sa fie foarte scurt. Totul depinde de interpretarea voastra.
Daca ati acceptat sa asteptati un moment fara nici o conditie, atunci momentul va fi foarte scurt. Daca, sa zicem, incepeti sa va agitati in timp ce asteptati, atunci momentul poate sa se extinda la ore in timpul vostru liniar. Deci, vedeti, dragii mei, ce reprezinta momentul!?
Momentul este nesfarsit, nu se termina niciodata! Voi intotdeauna veti fi in moment, nu conteaza ce faceti, unde va aflati, momentul este continuu!
Daca va concentrati pe lucrul pe care il faceti atunci, momentul va fi foarte scurt, dar daca faceti ceva care nu va place si nu puteti sa va concentrati la acesta nicidecum, atunci o sa fie foarte dificil pentru voi sa terminati lucrul pe care trebuie sa il faceti, si momentul o sa va para nesfarsit.
Uneori, voi,oamenii, mai folositi si expresia „a fost momentul potrivit”. Sunt multe raspunsuri la aceasta expresie, dar iarasi depinde in ce imprejurare ati folosit aceasta expresie. Sa zicem ca ati spus: “a fost momentul potrivit sa intervin”. Cum intelegeti acest lucru „a interveni in momentul potrivit?”. De unde stiti ca a fost exact momentul potrivit pentru voi? Deci, vedeti, dragii mei, momentul reprezinta timpul exact pentru orice, chiar daca faceti o greseala!

Acum voi spuneti: „Tobias, dar eu nu vreau sa fac nicio greseala!”.
Nu, voi nu trebuie, dar vedeti ca momentul aduce doar lucruri si situatii pentru voi, si doar voi puteti hotari daca este bun sau rau!

Momentul este moment, si atat! Momentul nu alege sa fie bun sau rau. Momentul il faceti voi!
Daca aveti o situatie in care nu va simtiti bine, atunci puteti alege sa schimbati momentul cu ceva bun. Intotdeauna voi sunteti cei care creati momentul. Voi sunteti cei care va aduceti la usa voastra un moment placut, pe care il puteti prelungi pentru totdeauna, sau puteti sa aduceti un moment negativ, care va va cauza multe neintelegeri in viata voastra.
Deci, vreau sa subliniez aici, „voi sunteti cei care creati momentul pentru voi insiva!”. Nu conteaza ce faceti, unde va aflati, voi sunteti cei care aduceti momentul pentru voi si, de asemenea, doar voi traiti in acel moment!
Cand sunteti in moment, voi puteti vedea mai clar pictura intreaga. Cand vedeti pictura intreaga, atunci nu veti mai aveti indoieli. Pictura va va raspunde inainte ca voi sa puneti vreo intrebare. O sa va raspunda exact ceea ce trebuie sa aflati. Cum se poate ca o pictura intreaga sa-mi raspunda exact la intrebarea din gandul meu?

Dragii mei, daca va aflati in moment, totul vine la voi fara sa spuneti un cuvant.
Atunci cand aveti neintelegeri intre voi, sau cineva nu intelege ce vrea colegul sa spuna, atunci fiti in moment, concentrati-va la ceea ce a spus colegul vostru si puneti intrebarea in gandul vostru: “oare ce a inteles colegul meu prin asta?” si, stand asa in moment, veti vedea ca totul se deschide in fata voastra, o sa apara pictura “mare”, care o sa va spuna totul. Atunci o sa vedeti ca vine acel “Ahhh”.Deci nu trebuie sa rugati pe colegul vostru sa repete ceea ce a vrut sa spuna, pentru ca voi ati ales “momentul” care va clarifica totul!
Stiu ca sunt multi care abia acum au descoperit drumul lor si ei incearca sa ajunga din urma pe cei care se afla inaintea lor si nu inteleg multe lucruri, dar, dragii mei, nu fiti dezamagiti si nerabdatori cu voi insiva, totul se va clarifica, daca sunteti in moment, in ACUM!

Momentul ACUM este cheia intelepciunii voastre!

SI ASA ESTE!
.
.

xxx
Ramtha, comentand despre vibratii
Si, acum voi introduce o energie, o energie care este foarte puternica; este o entitate care a trecut prin multe, multe batalii, multe umilinte, pana cand a invatat sa accepte lucrurile, sa le incorporeze, apoi sa le elibereze. Viata lui pe Pamant a luat o cale nedorita, fiind nevoit sa accepte ajutorul catorva femei care aveau grija de el tot timpul, spalandu-l, hranindu-l. A avut sentimentul de rusine fata de acest ajutor, dar a fost nevoit sa-l accepte.
Vreau sa simtiti energia acestei entitati, simtiti, incercati sa va imaginati energiile lui, incercati sa va conectati cu el!
Va rog sa simtiti energia razboinica, simtiti……, iar acum simtiti caldura energiei lui,…… incorporati aceasta energie,…… simtiti!

Entitatea pe care o introduc acum este Ohamah (Ramtha).
Da, el vine la voi pentru ca vede ca voi, shaumbra romani sunteti ca si el. Ca natie, ati luptat si ati indurat multe. El a fost un luptator, a luptat ca sa castige putere, dar atunci el s-a gandit la o putere pamanteasca, abia la sfarsitul vietii lui a invatat cine este si a reusit sa se inalte, spre uimirea soldatilor lui.

Acum il las pe Ohamah sa va vorbeasca.
Va salut din Dumnezeul fiintei mele! Eu sunt Ohamah si am venit sa va vorbesc despre ascensiune! Stiu ca voi toti credeti ca stiti ce este ascensiunea, dar una este sa credeti si alta este sa cunoasteti (sa stiti). Sunt doua notiuni diferite.
Trebuie sa va spun ca voi nu sunteti cu totii la acelasi nivel de ascensiune. Unii sunt mai sus, altii ii urmeaza din spate, iar altii inca mai sunt pe undeva in josul scarii, pe cand altii nici nu au gandit sau auzit despre ascensiune.
Deci ce stiti despre ascensiune? Ce credeti ca este?
Cuvintele uneori nu reprezinta ceea ce dorim sa va spunem. Cuvintele ne limiteaza, intr-un fel, si, astfel, pentru unii ascensiunea este inteleasa ca o urcare. Dar unde sa va urcati?

Cuvantul ascensiune la care noi ne referim inseamna a va ridica vibratia si, dupa cum va ridicati vibratia, va apropiati de o dimensiune mai inalta.
Cei care comunica cu voi vorbesc despre dimensiunea a patra sau a cincea, dar in realitate nu exista dimensiuni, exista doar vibratie.
Ce inseamna pentru voi vibratia?
Dragi shaumbra romani, vibratia inseamna ridicarea energiei voastre proprii, energia care se afla in interiorul si in exteriorul vostru, dar care este energia voastra, este energia voastra proprie!
Sa zicem ca intr-o zi voi auziti ceva neplacut de la o colega de lucru si acest lucru va afecteaza mult. Este o atitudine la care nu v-ati asteptat. Voi, pentru ca sunteti pamanteni, imediat simtiti frica, imediat incepeti sa va ganditi la rau si, astfel, energia voastra slabeste, scade, nu mai este puternica. Problema aflata creste in mintea voastra. Nu va puteti lua gandul de la ea….
Asa am fost si eu. Am dorit razbunare tot timpul. Nu m-am gandit la nimeni, am mers inainte si am ars sate intregi, am omorat multi nevinovati, le-am taiat urechile, am furat vinul lor. Eu am facut toate acestea impreuna cu cei care erau alaturi de mine si cu cei care aveau incredere in mine. Am crezut ca acest lucru insemna putere. Daca pot omori pe cineva, eu am crezut ca sunt un erou. Eroismul acesta a intrat in capul meu. Am cucerit multe locuri. Am fost ranit de cateva ori, dar sabia mea mi-a dat putere de fiecare data, pana cand, intr-o zi, nu am mai putut sa ma ridic de jos.
Am fost ranit crunt. In acest moment parca am simtit ca mi-am pierdut toata puterea. Energia mi-a a slabit, nu am putut sa ies din acea situatie si am zacut pentru sapte ani pe o stanca, si am fost ingrijit de niste femei. Uneori mi-a fost foarte rusine.
Cu trecerea anilor am invatat sa vad totul altfel. Am vazut cum frunzele se schimbau, am vazut zborul pasarilor si acest lucru m-a ajutat sa intru in mine, sa ma conectez in interiorul meu, eu cu mine. Cand am inceput acest lucru, am simtit o energie in jurul meu, in mine.Energia a devenit mai puternica pe zi ce trecea. Am invatat sa zbor ca pasarile. Am fost in locuri unde nu a fost tipenie de om. Am lucrat cu energia mea. La un moment dat, am disparut din fata oamenilor care ma inconjurau. Oastea mea ma privea.
Am invatat sa lucrez cu energia mea. Am invatat ca eu sunt energie si pot face tot ce doresc.

Cand am vrut sa plec cu adevarat de pe Pamant, mi-am adunat oastea si le-am spus ca voi pleca in rai. Ei nu au inteles acest lucru. Unii au plans si nu au vrut ca eu sa plec, desi le-am dat si lor invatatura, pentru a face acelasi lucru daca doreau. Nu toti au avut incredere in ei. Unii, insa, au inteles si m-au eliberat din viata lor.
Dragi shaumbra romani, eu am invatat si mi-am cunoscut puterea, nu m-am indoit de ceea ce pot face. Deci, una este sa crezi si alta este sa stii, sa cunosti! Asa cum stii, simtind, asa iti creezi viata!
Este vorba de a sti, a simti, ca voi sunteti Dumnezeu, de asemenea! A crede ca sunteti Dumnezeu, nu spune nimic. Este ceva care sta in suspans. A crede sau a nu crede! Dar a sti – sau a cunoaste – este diferit! A simti ca voi sunteti Dumnezeu spune totul! In acest fel nu va puteti indoi, dar a crede aduce cu sine indoieli.

Eu stiu cine sunt! Eu sunt ceea ce Eu sunt!, si eu stiu acest lucru Acum, in acest moment. Voi sunteti eu, si eu sunt voi, acum si intotdeauna!
Dragii mei shaumbra romani, sa stiti ca voi sunteti Dumnezeul vostru!
Nimeni din afara nu are influenta asupra voastra, daca voi nu permiteti acest lucru!
Vibrati inalt, nu lasati ca cineva sau ceva sa va reduca vibratia, sa slabeasca vibratia voastra particulara! Voi sunteti Unitatea, nu conteaza unde sunteti pe scara!
Va rog sa aveti compasiune pentru cei care sunt in urma voastra, ei nu inteleg inca ce inseamna sa vibreze inalt, aveti compasiune si toleranta fata de voi insiva si nu lasati pe nimeni, si spun NIMENI, sa atinga energia voastra, energia care vibreaza inalt! Nu lasati ca niste vorbe spuse la suparare sa va slabeasca energia!
Energetic, voi nu sunteti la acelasi nivel, asa ca mai sunt unii care doresc sa supere sau sa jigneasca pe ceilalti, crezand ca numai ei au dreptate. Ce fel de dreptate?!
Dragi shaumbra romani, voi nu puteti fi categorisiti in buni sau rai, destepti sau prosti, urati sau frumosi, voi sunteti o energie, energie care curge tot timpul, dar care se blocheaza atunci cand va intepeniti undeva, se blocheaza cand va ingrijorati. Eu va rog sa acceptati totul asa cum este, incorporati si apoi eliberati!
Acceptati pe fratii si surorile care sunt in urma voastra, care inca nu vad lumina asa cum o vedeti voi! Oferiti lumina si iubirea voastra! Nu jigniti pe nimeni! Uneori, poate, voi nu intelegeti cealalta persoana si va enervati, dar ganditi-va ca si voi ati fost la inceput asa cum sunt cei care-si doresc sa fie in pantofii sau in sandalele voastre.
Lumina voastra trebuie sa straluceasca asemeni unui far, acceptati pe toti cei care cer ajutorul vostru, ajutati-i, iubiti-i! Voi ati fost luptatori, asa cum am fost si eu, dar cand am realizat ca eu sunt lumina, atunci am inteles ca eu trebuie sa fiu cel care-i ajuta pe ceilalti pana se trezesc la randul lor.
Dragi shaumbra romani, am promis lui Tobias ca am sa fiu cat mai bland posibil cu voi, si va multumesc!
OHAMAH
xxx
.
Dragi prieteni, dragi shaumbra romani, eu, Tobias, ma reintorc si ii multumesc lui Ohamah care a facut o foarte scurta introducere a vietii lui. A fost conducatorul ostii lui si, asa cum a spus, a ajuns sa invete sa-si ridice vibratia pana la punctul de a disparea din fata oamenilor care il inconjurau.
Voi stiti ca noi suntem cu voi tot timpul si niciodata nu sunteti singuri! Ochii nostri sunt plin de lacrimi, dar sunt lacrimi de fericire pentru ca, voi shaumbra romani, doriti din toata inima sa fiti pe calea ascensiunii si totodata doriti sa accelerati ascensiunea voastra. Voi meritati aplauzele noastre! Noi suntem intotdeauna langa voi si va sarutam fruntile! Cand simtiti o adiere de vant rece, sa stiti ca suntem noi, alaturi de voi in trezirea voastra!
SI ASA ESTE!
Sursa  : http://terapie-prin-iubire.ro/wp-content/plugins/mailpress/mp-includes/action.php?action=view&id=5001&key=3c8a7ae85f87962df15fc5cc4a940d0b

2 comentarii:

  1. ........ 18.01.2013 ,ESTE ZIUA in care Totul s-a schimbat pentru mine ,pentru totdeauna ....la 360 de grade ...... o stare ce nu o pot descrie in cuvinte .......intreg corpul fu cuprins de o vibratie puternica...o vibratie pe care nu am mai simtit-o niciodata .....O iubire imensa imi acaparase intreaga mea fiinta ,transformandu-ma in.... ceva.... infinit....fara spatiu ....fara timp.... ....Redevenisem o forma atat de perfecta ......cum fusesem....la inceputul inceputurilor ..... inainte.... de a ma naste ...Ma simteam ,ACASA .....Starea acea de extaz m-a facut sa-mi remintesc ....ca .....am avut ...aceleasi trairi....... in pantecul mamei....Am inceput sa plang .... sa rad .....sa plang ....in hohote.......pentru prima data in existenta mea am simtit ca MI-AM ELIBERAT TOATE FRICILE SI FUSTRARILE..... pe care le-am avut pana atunci .......Am simtit acel sentiment de LIBERTATE....O LIBERTATE DIVINA...pluteam in imensitatea cerului....de un albastru infinit .....fiind inconjurata de ingerii....care se bucurau o data cu mine ... O Noua Lume...mi se deschisese ....O Lume a culorilor .....toate culorile curcubeului...BING BANG-ul ......ROGVAIV-ului .... pe care de multe ori L-am avut doar in visele mele .........CINEVA urmarea toata acea transformare a mea , de undeva din Abis.... ai simteam prezenta .... A FOST PRIMA OARA CAND M-AM SIMTIT IUBITA CU ADEVARAT .....SIMTEAM VIATA DIN MINE..EXISTATTTAAAAMM !...Starea de beatitudine ma cuprinsese CU TOTUL ...... Atata iubire in jurul meu ! ,...Numai stiam care este iubirea mea si care era iubirea care intra in mine ...Inima mi-a explodat in mii si mii de particule.... radiind in jurul ei o Lumina orbitoare .....Eu si Egou-L din mine ne-am contopit ....intr-un DANS DIVIN ....A FOST NUNTA SUFLETULUI MEU CU DIVINITATEA ...... plamadind impreuna SINELE MEU ADEVARAT ,care am fost....... la inceputuri ....SIMT A DOUA MEA NASTERE.......Si..... ACUM cand scriu despre acele stari.....trec printr-o stare de vibratie ....profunda .....si intensa ...... o placere euforica .....simt FERICIREA .......simt.... cum Energia Cosmica imi penetreaza fiecare celula din corp....vibrez.....sunt un foc viu... un vulcan.... incandescent.......Am ajuns in Paradis.....PUNTEA CARE NE DESPARTE DE DIVINITATE ,pentru mine NU MAI EXISTA.........ACESTA ESTE PARADISUL restul este ILUZIE.....Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu te imbratisez ! Si iti multumesc ca au impartasit trairile tale cu noi !

      Ștergere

Multumesc ca esti alaturi de mine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE

Etichete

1 (1) 1998 (1) 2 (1) 2012 (65) 2013 (16) 2014 (5) 2015 (5) 2016 (2) 2017 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) A te iubi (12) Acceptare (2) Access Bars (2) Access Consciousness (1) ACTIVAREA KUNDALINI (1) Adamus (6) Adevar? (42) Afaceri (1) Afirmatii (1) ajutor (7) Alexandru Pargaru (3) Aloe Vera (1) Amintiri din moarte clinica (1) Among Us (1) Andrei Laslau (1) Änglavakt (1) Apa (13) apocalipsa (3) Argangheli (3) ARHANGHELUL MIHAIL (1) Asa NU (1) Astazi Dumnezeu vrea ca tu sa stii (10) Astrologie (14) Astronaut (1) Augusto Cury (1) Barbara Hand Clow (6) Barbatul si Femeia (8) Bebe Mihaescu (1) bucegi (1) Bunker Roy (1) caini (1) carte (39) Cartoful (2) Castigatorul la (1) ceapa (1) chakre (4) Chakrele Corpului Uman (2) Charlie Chaplin (1) Codul Lui Oreste (6) COMPASIUNE (1) Conspiratia Tacerii (1) Constelatia Pleiadelor (2) copii (36) copiii (13) copiii de cristal (3) crime time (2) cristofor (1) Curs De Dezvoltare Personala (7) Dan Farcas (1) Dan Luca (2) Dan Puric (1) daruieste viata (1) david (1) dedublare (1) Deepak Chopra (2) Dezvoltare personala (267) Dezvoltare Spirituala (73) Dimitrova (1) Dincolo de limite (1) doctor (1) documentar (2) Doneaza (1) doreen virtue (3) Dorinte (1) Downey (6) DR. WAYNE W. DYER (2) drama (1) Drunvalo Melchizedek (3) Echilibrul vorbirii și tăcerii (1) echinoctiu (1) ECKHART TOLLE (7) Eclipsa (4) Editura For You Newsletter (57) ego (3) Elena Cocis (1) eliberare (1) energii (16) Episodul (6) euro (1) evrei (1) evreii au talent (1) extraterestri (11) Fericire (3) film (37) FLP (2) Fotografie (5) frica (5) Furie (1) Gabriela Benchea (2) Gerrit Gielen (1) Greg Braden (1) HIPERSENSIBILITATE (1) Ho’oponopono (3) iertare (10) ingeri (13) ingrijorarea (1) inima (7) Intelepciune (2) intinereste (1) Intoleranta Alimentara (1) Inuaki (2) INUAKI Reptilianul Din Mine (1) Ioan Alexandru (1) ioan vladuca (1) Isus (8) iubire (48) Iustin Narcis Ianau (1) Iustin Parvu (2) James Tyberonn (1) japonia (2) Jennifer Hoffman (27) Johan Brisinger (1) Jordan Duchnycz (1) judecata (1) Kahlil Gibran (1) Karen Bishop (1) Karma (2) Kryon (7) Lauren C. Gorgo (15) Lauren Gorgo (3) lectii (1) luther (1) Magul din Carpati (1) manuscris (1) Manuscrisele de la Marea Moarte (1) Marea Moarta (1) Maria Magdalena (1) Mark Boyle (1) marte (4) Masaru Emoto (1) Matei (32) Maturitate (1) mayas (5) McDonald's (1) medicina (2) mesaj (3) Metatron (1) Michael Nvquist (1) Michael Odoul (3) mierea de albini (2) Minti luminate (1) minune (5) miracol (20) mister (7) Monica visan (2) Mullins (1) Mullins Food Products (1) Muzica (11) Muzica de relaxare (1) Muzica Motivationala (3) Narcis (1) natural (1) naturist (1) Neale Donald Walsch (1) Niculina Gheorghiţă (14) noua generatie (1) Noul val de Iubire (1) Nu e sfarsitul lumii (1) NU vaccinarii (24) nuci (2) Ora Pamantului (1) Oscar Wilde (1) OSHO (28) otrava (1) OZN (30) Pace (1) Pamantul (6) PAMANTUL IN DIMENSIUNEA A 5-A (2) parinti (2) Parinti straluciti (1) Paul Ferrini (9) Plansul (1) Plenitudine (2) Poezie (10) portal (1) Portalul Datei Triple (1) povesti cu talc (58) printre noi (1) profesori fascinanti (1) Profetii (7) Psihologie (8) Rai (1) reptilianul din mine (1) Respect (3) ridiche neagra (1) Roma Downey (6) România (28) Ronna Herman (1) Rudolf Steiner (1) rugaciune (2) SaLuSa (35) sanatate (125) Schimbarea (4) Scrisoare (1) Scrisori din Cer (1) secret (1) secrete (2) SENSIBILITATE (1) sfecla rosie (1) Shift (1) siberia (1) Simplificare (1) Sleep Talk (1) Smerenie (1) sms (1) solstitiu (1) Spiritualitate (32) Stephen Covey (3) Sti (1) Stiati ca.... (47) Stima de sine (1) succes (1) suflet (5) Sundar Singh (1) sunet (1) Sunt eu insumi (2) Şi tu poţi fi Supernanny (2) talent (2) Tehnica Bowen (1) Tehnici (2) Tehnici de meditatie (4) Terapia iertarii (3) terapie (3) test (1) Tom Kenyon (9) Traditii (1) Traieste (1) transmisie (39) Triada Eclipselor (3) tunami (1) tusea (1) ufolog (1) Uleiul de cocos (1) Vanga (1) Viata (7) video (62) vindecare (2) vitamina C (1) vitamine (1) Zambeste (1)