Facebook Like

Tu nu ești singur

EMAG

luni, 15 august 2011

Scrisoarea Copilului Lui Dumnezeu


“Sally a tresarit de indata ce l-a văzut pe chirurg iesind din sala de operatii. L-a intrebat: “Cum este copilul? Va fi bine? Cand pot sa-l vad?”

Chirurgul i-a raspuns: “Imi pare rău. Am făcut tot ce am putut…”

Sally plangand a intrebat: “De ce se imbolnavesc copiii de cancer? De ce nu-i ocroteste Dumnezeu? Unde ai fost, Doamne, când fiul meu a avut nevoie de tine?”

Chirurgul a întrebat-o:”Ai vrea sa ramai cateva clipe singura cu fiul tău? Asistenta medicala va iesi câteva minute înainte de a fi dus la universitate.”

Sally a rugat-o pe asistenta medicala sa ramana cu ea în timp ce-si lua ramas bun de la fiul ei mangaiindu-i cu dragoste parul roscat si carliontat.


“Vrei o suvita din parul lui?” a intrebat asistenta medicala.

Sally a dat din cap afirmativ. Asistenta medicala a taiat o suvita din parul baiatului,a pus-o într-o pungă de plastic pe care a dat-o lui Sally.

Mama indurerata a soptit: “A fost ideea lui Jimmy de a dona universitatii corpul sau pentru studiu. Spunea ca asa ar putea ajuta pe altcineva.” La inceput nu am fost de acord, dar Jimmy a insistat:”Mama, nu-mi va folosi după ce am mor. Poate că va ajuta alt baietel sa petreaca o zi cu mama lui.

“A plecat …”, Jimmy al meu a avut o inimă de aur. Intotdeauna se gandea la altii. Întotdeauna dorea sa-i ajute pe ceilalti daca putea. “

Sally a iesit din Spitalul de copii dupa ce petrecuse ultimele sase luni acolo. Ea a strans întrun saculet lucrurile lui Jimmy pe care l-a asezat în masina pe scaunul de langa ea. Drumul spre casa a fost tare anevoios. I-a fost greu chiar si sa intre în casa goală. A intrat in camera lui Jimmy cu saculetul de la spital , precum si cu pungulita cu suvita din parul fiului ei. A pus masinuta si celelate lucruri din saculet in locul lor obisnuit,apoi s-a intins in patul lui plangand si imbratisandu-i perna.A adormit cu lacrimile curgandu-i siroaie.

La miezul nopţii Sally s-a trezit. Langa ea era o scrisoare. Nerabdatoare a deschis scrisoarea si a citit-o:

“Draga mama, stiu ca iti va fi dor de mine si vreau sa stii ca nu te voi uita niciodata si nici nu voi inceta sa te mai iubesc, doar pentru că nu sunt langa tine sa-ti spun “te iubesc”. Te voi iubi mereu,mama,din ce in ce mai mult cu fiecare zi.Intr-o zi ne vom reintalni. Pana atunci,daca doresti,adopta un baietel sau o fetita! Nu vei mai fi atat de singura. El poate sa stea in camera mea si sa se foloseasca de lucrurile mele. Daca hotarasti sa adopti o fetita,probabil ca ea nu ar dori aceleasi lucruri ca baietii. Va trebui sa-i cumperi papusi si lucruri pentru fete, stii tu. Nu fi trista gandindu-te la mine. Aici este minunat;i-am intalnit pe bunicul şi bunica de indata ce am ajuns aici. Mi-au aratat imprejurimile, dar imi va lua mult timp sa vad totul. Ingerii sunt asa de frumosi. Imi place sa ma uit la ei cum zboara. Si, stii ceva? Isus nu arata asa cum il vedem in poze. Dar, cand l-am vazut, am stiut că e El. Insusi Isus m-a luat de mana si m-a dus la Dumnezeu! Si ghici ce, mama? Am stat la Dumnezeu pe genunchi si am vorbit cu el, ca si cum as fi fost cineva important. Atunci i-am spus ca vreau sa-ti scriu o scrisoare, sa-mi iau la revedere de tot. Credeam ca asa ceva nu e permis. Ei bine, stii ce mama? Dumnezeu mi-a dat cateva coli de hartie si stiloul Lui personal pentru a-ti scrie această scrisoare. Cred ca ingerul Gabriel iti va aduce scrisoarea de la mine.Dumnezeu mi-a zis sa-ti scriu raspunsul Lui la una dintre intrebarile tale: “Unde ai fost Doamne cand fiul meu a avut nevoie de Tine?” “Dumnezeu a zis sa-ti scriu ca a fost în acelasi loc cu mine ca atunci cand Fiul Lui era pe cruce. El este intotdeauna langa toti copiii Lui.

“Oh, apropo, mama, in afara de tine,nimeni altcineva nu poate vedea ce ti-am scris.Pentru toti ceilalti aceasta scrisoare este doar o coala de hartie goala. Nu-i amuzant? Trebuie sa-I inapoiez Lui Dumnezeu stiloul acum. El are nevoie de stilou pentru a scrie cateva nume în cartea vietii. In seara asta am să stau la masa cu Isus .Sunt sigur ca va fi o cina deosebita.

“Oh, aproape ca am uitat sa-ti spun. Nu mai am dureri. Cancerul a disparut. Ma bucur foarte mult pentru ca nu mai suportam durerea,iar Dumnezeu nu putea ramane indiferent la suferintele mele.De aceea, El a trimis un Inger sa vina dupa mine. Ingerul a spus ca sunt o livrare speciala! Ce zici de asta?

Semnat cu dragoste : Dumnezeu, Isus si eu,fiul tau. “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc ca esti alaturi de mine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIKE

Etichete

1 (1) 1998 (1) 2 (1) 2012 (65) 2013 (16) 2014 (5) 2015 (5) 2016 (2) 2017 (1) 3 (1) 4 (1) 5 (1) 6 (1) A te iubi (12) Acceptare (2) Access Bars (2) Access Consciousness (1) ACTIVAREA KUNDALINI (1) Adamus (6) Adevar? (42) Afaceri (1) Afirmatii (1) ajutor (7) Alexandru Pargaru (3) Aloe Vera (1) Amintiri din moarte clinica (1) Among Us (1) Andrei Laslau (1) Änglavakt (1) Apa (13) apocalipsa (3) Argangheli (3) ARHANGHELUL MIHAIL (1) Asa NU (1) Astazi Dumnezeu vrea ca tu sa stii (10) Astrologie (14) Astronaut (1) Augusto Cury (1) Barbara Hand Clow (6) Barbatul si Femeia (8) Bebe Mihaescu (1) bucegi (1) Bunker Roy (1) caini (1) carte (39) Cartoful (2) Castigatorul la (1) ceapa (1) chakre (4) Chakrele Corpului Uman (2) Charlie Chaplin (1) Codul Lui Oreste (6) COMPASIUNE (1) Conspiratia Tacerii (1) Constelatia Pleiadelor (2) copii (36) copiii (13) copiii de cristal (3) crime time (2) cristofor (1) Curs De Dezvoltare Personala (7) Dan Farcas (1) Dan Luca (2) Dan Puric (1) daruieste viata (1) david (1) dedublare (1) Deepak Chopra (2) Dezvoltare personala (267) Dezvoltare Spirituala (73) Dimitrova (1) Dincolo de limite (1) doctor (1) documentar (2) Doneaza (1) doreen virtue (3) Dorinte (1) Downey (6) DR. WAYNE W. DYER (2) drama (1) Drunvalo Melchizedek (3) Echilibrul vorbirii și tăcerii (1) echinoctiu (1) ECKHART TOLLE (7) Eclipsa (4) Editura For You Newsletter (57) ego (3) Elena Cocis (1) eliberare (1) energii (16) Episodul (6) euro (1) evrei (1) evreii au talent (1) extraterestri (11) Fericire (3) film (37) FLP (2) Fotografie (5) frica (5) Furie (1) Gabriela Benchea (2) Gerrit Gielen (1) Greg Braden (1) HIPERSENSIBILITATE (1) Ho’oponopono (3) iertare (10) ingeri (13) ingrijorarea (1) inima (7) Intelepciune (2) intinereste (1) Intoleranta Alimentara (1) Inuaki (2) INUAKI Reptilianul Din Mine (1) Ioan Alexandru (1) ioan vladuca (1) Isus (8) iubire (48) Iustin Narcis Ianau (1) Iustin Parvu (2) James Tyberonn (1) japonia (2) Jennifer Hoffman (27) Johan Brisinger (1) Jordan Duchnycz (1) judecata (1) Kahlil Gibran (1) Karen Bishop (1) Karma (2) Kryon (7) Lauren C. Gorgo (15) Lauren Gorgo (3) lectii (1) luther (1) Magul din Carpati (1) manuscris (1) Manuscrisele de la Marea Moarte (1) Marea Moarta (1) Maria Magdalena (1) Mark Boyle (1) marte (4) Masaru Emoto (1) Matei (32) Maturitate (1) mayas (5) McDonald's (1) medicina (2) mesaj (3) Metatron (1) Michael Nvquist (1) Michael Odoul (3) mierea de albini (2) Minti luminate (1) minune (5) miracol (20) mister (7) Monica visan (2) Mullins (1) Mullins Food Products (1) Muzica (11) Muzica de relaxare (1) Muzica Motivationala (3) Narcis (1) natural (1) naturist (1) Neale Donald Walsch (1) Niculina Gheorghiţă (14) noua generatie (1) Noul val de Iubire (1) Nu e sfarsitul lumii (1) NU vaccinarii (24) nuci (2) Ora Pamantului (1) Oscar Wilde (1) OSHO (28) otrava (1) OZN (30) Pace (1) Pamantul (6) PAMANTUL IN DIMENSIUNEA A 5-A (2) parinti (2) Parinti straluciti (1) Paul Ferrini (9) Plansul (1) Plenitudine (2) Poezie (10) portal (1) Portalul Datei Triple (1) povesti cu talc (58) printre noi (1) profesori fascinanti (1) Profetii (7) Psihologie (8) Rai (1) reptilianul din mine (1) Respect (3) ridiche neagra (1) Roma Downey (6) România (28) Ronna Herman (1) Rudolf Steiner (1) rugaciune (2) SaLuSa (35) sanatate (125) Schimbarea (4) Scrisoare (1) Scrisori din Cer (1) secret (1) secrete (2) SENSIBILITATE (1) sfecla rosie (1) Shift (1) siberia (1) Simplificare (1) Sleep Talk (1) Smerenie (1) sms (1) solstitiu (1) Spiritualitate (32) Stephen Covey (3) Sti (1) Stiati ca.... (47) Stima de sine (1) succes (1) suflet (5) Sundar Singh (1) sunet (1) Sunt eu insumi (2) Şi tu poţi fi Supernanny (2) talent (2) Tehnica Bowen (1) Tehnici (2) Tehnici de meditatie (4) Terapia iertarii (3) terapie (3) test (1) Tom Kenyon (9) Traditii (1) Traieste (1) transmisie (39) Triada Eclipselor (3) tunami (1) tusea (1) ufolog (1) Uleiul de cocos (1) Vanga (1) Viata (7) video (62) vindecare (2) vitamina C (1) vitamine (1) Zambeste (1)